Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه فجر استان فارس در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پدیده مبارکی در طلیعه راه انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب و به مثابه خون تازه‌ای در کالبد الهی انقلاب قدسی ایرانیان و تسهیل و تسریع کننده گردش نخبگان در جامعه است.

متن بیانیه سپاه فجر فارس برای حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، به شرح زیر است؛

انتخابات ۱۴۰۰ در روز بیست و هشت خرداد ماه پدیده مبارک، در طلیعه راه انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است و به مثابه خون تازه‌ای در کالبد الهی انقلاب قدسی ایرانیان است آنطور یکه گردش نخبگان را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت بزرگ ایران در روند مردم سالاری دینی در تمام انتخابات و همه انتخاب خود تهدیدات و فرصت‌های متفاوتی را تجربه نموده و بر پختگی تصمیمات خود افزوده است بدین سان عرصه دمکراسی را میدان آزمون و خطایی یافته است که می‌تواند از یک سو زمینه ساز فاصله گرفتن از گفتمان‌هایی باشد که در حوزه حکمرانی دولت‌ها در قرابت کمتری با گفتمان معیار انقلاب اسلامی و شاخص تعیین شده توسط امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب بوده‌اند باشد و از سویی حاکم کردن گفتمان دولت جوان انقلابی و حزب اللهی با تجربه سیاسی آموخته از گذشته باشد.

حضور مردم و تعیین کنندگی تصمیم آنان برای (علاج دردهای مزمن کشور) از آنچنان صلابتی برخوردار است که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران و دموکراسی این قطعیت نقش مردم را مایه شکست دموکراسی غرب و برباد رفتن توطعه‌های خود برای ایجاد تقابل ملت و حاکمیت در ایران اسلامی می‌دانند لذا دندان‌های سیاه خویش را به غیظ فشرده و با کلمات فرمایشی، نمایش واقعی و تعیین کنندگی حقیقی ملت ایران در فرایند مردم سالاری دینی در انتخابات ۱۴۰۰ را با وارونگی تمام، فرمایشی جلوه می‌دهند حال آنکه به گواه مشاهده و تاریخ انتخابات تعیین کننده بودن مردم در وصول منتخبین خود به عرصه خدمتگزاری در نظام مقدس اسلامی همواره مایه افتخار خویش و حق طلبان و حامیان حقیقی مردم سالاری و آزادی خواهی در سراسر عالم گشته است.

انتخابات ۱۴۰۰ در اینجا واکنون بهترین و تنهاترین صحنه‌ای است که می‌توان بصورت قانونی ومدنی گفتمان تحول مبتنی بر نگاه بنیان گذار جمهوری اسلامی و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی را حاکم نمود تا با انتظاری معقولانه و موجه مانند پیشرفت در امر دفاع از کیان اسلامی به سمت کاهش آلام اقتصادی پیش برویم. امروز اگر چه گله مندی از موقعیت معیشتی امری به حق است ولکن پیوند خوردن آن با وارد نشدن به منطقه انتخابات امر صحیحی نیست چراکه خدمات، معطوف به کارکرد دولت هاست ولکن رأی ناظر به استحکام نظام اسلامی بدین معنا که هر چه حضور پرشورتر باشد امکان ضربه به نظام نخواهد بود و هیچ قدرتی نمی‌تواند پایه‌های این شجره طیبه را لرزان نماید.

حضور مردم یعنی انتخابات تضمین کننده امنیت ملی و پاسداشت حداقل داشته‌های همه آحاد مردم است در این میان نباید با تصمیم نادرست فردی مایه دلشادی دشمنان شد آنان دروغگویان در امر دلسوزی مردم هستند آن‌ها با شادی مردم ناراحتند وبا ناراحتی مردم ایران شادند و این تنها خصلت ذاتی اهریمنان ایران اسلامی است.

مشارکت حداکثری و انتخابات قوی باعث ایجاد نتیجه قوی می‌شود و این تنها راه حل قانونی، مدنی، دینی و معجزه اجتماعی در قامت ید بیضایی مردم سالاری دینی ایرانیان خواهد بود.

در ((تواصی به حق)) و دعوت هریک از ایرانیان مؤمن و سرافراز به شرکت در انتخابات از یکدیگر پیشی بگیریم و بار دیگر دفتر موفقیت‌های خود را غنی‌تر بسازیم.

سپاه فجر استان فارس با دعوت از آحاد ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شهید پرور فارس قهرمان امید را دارد که ملت ایران با حاکم نمودن گفتمان انقلابی و انتخابی درست طعم شیرین انقلاب خود را در حوزه اقتصاد بخشند و انتخاب درست آنان آغازی بر پایان فقر فساد و تبعیض باشد.

کد خبر 5237158

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب انتخابات 1400 سپاه فجر فارس شیراز انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مردم سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: این نهاد همواره توفیقات فراوانی را کسب کرده و در سراسر کشور و با مشارکت خود مردم و سایر نهادهای اجرایی در راستای حل مشکلات مسکن در کشور کوشیده است.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در حاشیه سفر خود به شهرستان دهاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ۴۵ سال از تأسیس نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این نهاد در راستای وظایف سازمانی خود تلاش زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران همواره توفیقات فراوانی را کسب کرده است گفت: این نهاد در سراسر کشور و با مشارکت خود مردم و سایر نهادهای اجرایی در راستای حل مشکلات مسکن در کشور کوشیده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد: بنیاد مسکن در دولت سیزدهم و با توجه به دغدغه بسیار زیاد رئیس جمهور و هیئت دولت نسبت به موضوع مسکن، شکوفایی و گسترش چشم‌گیری داشته است.

روحانی‌نژاد ادامه داد: در شهرستان دهاقان با همت مسئولین اجرایی و به خصوص فرماندار پر تلاش و جهادی که پیگیری‌های زیادی را برای حل مشکلات مردم دارند؛ اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه مسکن شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده و تلاش و همدلی بسیار خوب در شهرستان دهاقان امید است مشکلات مسکن در این منطقه حل شود و نگرانی مردم بر طرف شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان این‌که تکمیل نهضت ملی مسکن نیازمند همت جدی است گفت: مسئولین استانی و شهرستانی به صورت جهادی کار را دنبال کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه در این شهرستان باشیم.

به گزارش ایمنا، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و رئیس شورای مرکزی این نهاد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی پروژه ۱۴٠٠ واحدی نهضت ملی مسکن، کاشت ۵٠٠٠ نهال در مکان پروژه و همچنین مسجد و مجموعه فرهنگی ائمه بقیع آغاز شد.

همچنین به صورت نمادین، تحویل ۱ واحد مسکونی از پروژه ۱٠۸ واحدی اقدام ملی مسکن شهرستان دهاقان نیز صورت گرفت.

کد خبر 745581

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • «وعده صادق» آغاز و طلیعه‌ راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران است
  • عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم