Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@20:33:18 GMT

کمانداران راهی فرانسه شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۱۹۵۲

کمانداران راهی فرانسه شدند

آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک در رشته تیروکمان روز شنبه ۲۹ خرداد در فرانسه برگزار می شود و تیم ملی ریکرو امروز پنجشنبه عازم این رقابتها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی تیروکمان در ماده ریکرو زنان و مردان برای شرکت در آخرین مرحله رقابتهای انتخابی المپیک امروز پنچشنبه ۲۷ خرداد راهی فرانسه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات کمانداران برای کسب سهمیه تیمی مردان و انفرادی و تیمی زنان رقابت خواهند کرد.

میلاد وزیری، صادق‌ اشرفی، رضا شبانی، زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر و مهتا عبدالهی به سرمربیگری بهزاد پاکزاد و لیلا سخایی‌فر (مربی) نفرات اعزامی به مسابقات مرحله سوم جام جهانی پاریس را تشکیل می دهند.

همچنین تیم کامپوند زنان و مردان نیز برای شرکت در مرحله سوم جام جهانی پاریس، با ۶ کماندار بامداد روز یکشنبه ۳۰ خرداد راهی فرانسه خواهد شد.

سرپرستی تیم را در جام جهانی فرانسه امید نجاری بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان

آفتاب‌‌نیوز :

در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۲ بر یک به سود تاجیکستان به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال تاجیکستان با این پیروزی علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را از آن خود کند.

در این دیدار تیم تاجیکستان در آخرین دقایق نیمه اول موفق شد از حریف خود پیش بیفتد اما در نیمه دوم شاگردان مجید مرتضایی توانستند گل خورده را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال کشورمان یکی از داوران قضاوت کننده در این دیدار بود و در حالی که ۳ دقیقه به پایان بازی مانده بود یکی از بازیکنان تاجیکستان را با کارت زرد دوم جریمه کرد تا این تیم ۲ دقیقه ۴ نفره به کار خود ادامه دهد و فرصت مناسبی برای بازیکنان افغانستان برای به ثمر رساندن گل برتری به وجود بیاید. اما دفاع فشرده تاجیکی‌ها مانع از آن شد که شاگردان مرتضایی بتوانند در این ۲ دقیقه به گل برسند.

در ادامه هم هیچکدام از تیم‌ها موفق به گلزنی نشدند تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان برسد.

اما در وقت‌های اضافه این تیم تاجیکستان بود که موفق شد یک بار دیگر دروازه حریف را باز کند و در مجموع با برتری ۲ بر یک به برتری برسد.

تیم افغانستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام خواهد بود. ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها راهی جام جهانی می‌شوند اما از آنجا که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی جواز حضور در این مسابقات را به صورت پیش فرض کسب کرده است در صورتی که این تیم بتواند از سد ویتنام عبور کند تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی در دیدارهای پلی آف به مصاف هم می‌روند تا سهمیه چهارم آسیا مشخص شود.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:

* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰

در مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال تاجیکستان به مصاف برنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. برنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با برنده بازی ازبکستان و ویتنام با هم دیدار خواهند کرد.

اما اگر ازبکستان برابر ویتنام به برتری برسد:

در مرحله پلی آف، تیم ملی افغانستان به مصاف بازنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. بازنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با تیم ملی ویتنام دیدار خواهد کرد.

برنده این دیدارها هم فینال پلی آف را برای تعیین یک سهمیه آسیا در جام جهانی برگزار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)