Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نزاجا ویژه خانواده‌های کارکنان با حضور امیر سرتیپ دوم ضرغام مرادی، حجت الاسلام هادی غلامی رئیس عقیدتی سیاسی و دیگر فرماندهان و مسئولان تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی نزاجا در حسینیه کوی سازمانی برگزار شد. خبرگزاری میزان - آیین اختتامیه مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نزاجا ویژه خانواده‌های کارکنان با حضور امیر سرتیپ دوم ضرغام مرادی، حجت الاسلام هادی غلامی رئیس عقیدتی سیاسی و دیگر فرماندهان و مسئولان تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی نزاجا در حسینیه کوی سازمانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط حمید رضا ناصری، رتبه نخست رشته قرائت در بخش فرزندان آغاز شد و در ادامه سرود جمهوری اسلامی پخش شد و سپس گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات توسط مسئول قرآن، عترت و نماز به حضار ارائه شد.

 حجت‌الاسلام هادی غلامی در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن یکی از توفیقات الهی و برکات انقلاب اسلامی است، گفت: این مسابقات طی مدت دو روز در تیپ ١٧٧ برگزار و نفرات برتر جهت حضور در مسابقات نزاجا معرفی می‌شوند.  
وی اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ ١، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ٢۵جزء و کل و مفاهیم سطح ۱ و ۲ در بخش همسران، فرزندان دختر و فرزندان پسر در دو مقطع زیر ١۵ سال و بالای ١۵ سال برپا شد.
 امیر سرتیپ دوم ضرغام مرادی در این مراسم نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع چهره‌های قرآنی تیپ، اظهار داشت: شما چهره‌های قرآنی باید قدردان ورود به این عرصه باشید. قرآن به عنوان کتاب هدایت و سرمنشأ زندگی سعادتمند همه انسان‌ها است. حضور در عرصه‌های قرآنی باید تبدیل عمل به قرآن و آموزه‌های آن شود. ما باید به قرآن تمسک کنیم و تمسک یعنی متجلی شدن آموزه‌های قرآنی در رفتار و کردار ما. به امید اینکه آن شا الله با قرآن محشور بمانیم.
  بیشتربخوانید: فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش: امنیت کشور پایدار است

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش پهپاد موشک مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

بهرام مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در ۲ شهر سنندج و بانه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۹۸ کردستانی برای شرکت در این آزمون تخصصی در سایت تلاوت سازمان دارالقرآن کریم ثبت نام کردند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان ۱۶۴ نفر در حوزه سنندج و ۳۴ نفر نیز در شهرستان بانه در این آزمون قرآنی شرکت خواهند داشت.

مرادی با اشاره به اینکه امسال تعداد بانوان شرکت کننده بیش از آقایان بوده است، افزود: ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان را خواهران و ۸۲ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از نوجوانان ۹ ساله تا قاریان بالای ۷۰ سال در این آزمون تخصصی شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون افراد روشندل و معلول نیز شرکت دارند، اضافه کرد: حضور چنین افرادی در آزمون‌های قرآنی بیانگر عزم و اراده آنها در یادگیری کلام الهی است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به صورت کتبی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی می‌توانند در مرحله شفاهی نیز شرکت کنند.

کد خبر 6086513

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان