Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در پیامی مشترک از مردم استان برای حضور گسترده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و شهر و روستا دعوت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایت‌مدار و شهید پرور خراسان شمالی، اینک که در این مقطع تاریخی و حساس در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای تعیین سرنوشت کشور قرار داریم، بار دیگر ضرورت مشارکت حداکثری شما در پای صندوق های رای برای ایجاد یاس، ناامیدی و شکست توطئه های همیشگی دشمنان این مرز و بوم احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور حداکثری شما در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح در منصب مقام عالی قوه اجرایی کشور، تبلور اراده و خواسته شما برای اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی و داشتن ایرانی قدرتمند و با عزت است و با انتخاب افرادی با انگیزه، دلسوز و توانمند در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانید رشد و توسعه بیش از پیش استان خراسان شمالی را رقم بزنید.

بدون شک حضور پر رنگ مردم در انتخابات و اثرگذاری آنان در تعیین سرنوشت کشور، به عنوان یکی از شاخصه های مردم سالاری، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مردم متعهد، شریف، مومن، انقلابی، شهید پرور، ولایت مدار و با بصیرت این سرزمین کهن، از زمان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها با حضور مقتدرانه خود در انتخابات مختلف به دشمنان و بدخواهان نظام ثابت کرده اند در راه حفاظت از آرمان های امام راحل(ره) و ارزش های انقلاب اسلامی استوار ایستاده اند و تحت تاثیر هیچ توطئه و نیرنگی قرار نخواهند گرفت.

اینجانبان از تمامی مردم فرهیخته، مومن و بصیر دیار باب الرضا(ع)، گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها، استان خراسان شمالی دعوت می‌کنیم تا فارغ از هر گونه گرایش سیاسی و با وحدت همیشگی اقوام مختلف این خطه، همه با هم همانگونه که با درصد مشارکت بالا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از استانهای برتر در امر مشارکت و حضور پر شور مردم در سطح کشور زبانزد شدند این بار نیز در انتخابات ۲۸ خردادماه با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) لبیک گفته و پاسدار خون شهدای این مرز و بوم و عزت و استقلال آن باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی

محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خراسان شمالي انتخابات ۱۴۰۰ نماینده ولی فقیه دوره انتخابات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها یکی از آفت‎های بزرگ بازار مسکن کشور است، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک بانک‌هایی باشد که قرار است مردم را خانه‌دار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با سیدخلیل منبتی، مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تزریق امید به بازار مسکن را مهم‎ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: مهم تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه‎‌دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎کن شود.

وی افزود: مهم ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست؛ وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد، کالا را وارد بازار می‌‎کند. مسئله مسکن نیز از این قبیل است و ساخت محدود خانه به موازات معطل نگه‎داشتن نیاز مردم کار را به جایی رسانده که برخی افراد به هر قیمتی که بخواهند، مسکن خود را ارائه می‎‌‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنگاه‌‎داری بانک‎‌ها یکی از آفت‎های بزرگ بازار مسکن کشور است. اینجور که این‎ها رفتار می‌‎کنند، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک همین بانک‎هایی باشد که قرار است مردم را خانه‎دار کنند. اینجاست که می‎‌گوییم نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که محصول تدبیر و درایت مستقیم امام راحل هستند، باید به‎ گونه‎ای میدان‎داری کنند که دست مافیا از بازار مسکن دور بماند.

شش ‎هزار  واحد مسکونی در مرحله تکمیل

سیدخلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های ساخت مسکن گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از 1500 واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی درحال ساخت است. علاوه بر این، عملیات عمرانی 3500 واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال 1402 تاکنون، بیش از 26 هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده‌ که هم‌اکنون فرایند ساخت در آن‌ها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از 697 میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند