Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:39:02 GMT

بوفون به پارما در سری B پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۲۷۰۹

بوفون به پارما در سری B پیوست

دروازه بان ۴۳ ساله با امضای قراردادی به تیم محبوب دوران کودکی خود یعنی پارما پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از گازتادلواسپورت، جانلوئیجی بوفون ۴۳ ساله در ماه می گفت که پس از پایان قراردادش در ماه ژوئن از یوونتوس جدا خواهد شد.

بوفون ابتدا در ۱۷ سالگی در پارما بازی کرد و در اولین بازی خود مقابل میلان کلین شیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون بعد از ۲۰ سال، این دروازه بان بار دیگر راهی پارما شد تا بتواند همراه این تیم به سری A صعود کند.


بوفون به عنوان یکی از بزرگترین دروازه بان های تمام دوران شناخته می شود. او بیش از ۱۰۰۰ بازی حرفه ای انجام داده  و با ۱۷۶ بازی ملی بیشترین بازی را در تاریخ تیم ملی ایتالیا انجام داده است.

وی در سال ۲۰۰۶ با ایتالیا قهرمان جام جهانی شد و با یوونتوس ۱۰ بار عنوان قهرمانی سری A را بدست آورد و ۱۲ بار دروازه بان سال سری A شد.

او در سال ۲۰۰۶ در جایزه توپ طلا به مقام دوم رسید و به عنوان بهترین دروازه بان فیفا در سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جانلوییجی بوفون تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین فلاح بازیکن چپ پای خودروسازان که در این فصل حضور در  پست‌های متعددی را تجربه کرده در مسابقه با هوادار هم برای تیم تحت هدایت رضا عنایتی مثمرثمر واقع شد.

فلاح که در بازی اخیر در نقش وینگر چپ برای پیکان به میدان رفته بود، بارها با تحرکات و نفوذهای خود توانست خط دفاعی حریف را آزار بدهد و در اواخر نیمه اول هم زهر خود را به تیم حریف ریخت.

این بازیکن توانمند وقتی تیمش دو بر صفر عقب بود، در یک صحنه با نفوذی خوب داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و از توانمندی خود در زدن ضربات دقیق و محکم با پای چپ استفاده کرد و دروازه را گشود.

فلاح که در این فصل سه بار با پای چپ تخصصی خود برای پیکان گل زده بود، مقابل هوادار با استفاده از همین توانایی کم‌نظیر چهارمین گل فصل خود را وارد دروازه حریف کرد تا نشان بدهد توانایی خاصی در زدن گل و شوت به دروازه با پای چپ دارد.

بی‌شک گلی که فلاح به زیبایی وارد دروازه هوادار کرد، عاملی مهم در بازگشت پیکانی‌ها به بازی مقابل هوادار بود و در نهایت هم آنها یک امتیاز از این مصاف حساس دشت کردند.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • (تصویر) حرکت عجیب و غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر