Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین باره گفت: از مدتی قبل تعدادی پرونده با موضوع مشابه در کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تشکیل شد که در جربان آن شاکیان گفته بودند که از سوی مرد جوانی که خود را تبعه یکی از کشورهای اروپایی معرفی کرده بود، مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند. 

وی درباره شیوه و شگرد اتخاذ شده در این پرونده نیز گفت: بنا به گفته شکات متهم به دلیل رنگ روشن و طلایی موهایش و نیز آشنایی به زبان انگلیسی، خودش را تبعه خارجی ساکن آمریکا یا دیگر کشورهای اروپایی و از نزدیکان افراد پرنفوذ سفارت‌خانه‌ها معرفی کرده و با حضور در سمینارها و همایش‌ها با زنان طرح دوستی ریخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با دادن وعده ازدواج و اقامت در خارج از کشور اعتماد آنان را جلب کرده و به خانه این زنان رفت و آمد کرده ارجبست. اما پس از گذشت مدتی و اطلاع از  محل قرار گرفتن اموال با ارزش، در فرصت مناسبی طلا، تلفن همراه و اقلام با ارزش مالباختگان را سرقت و متواری شده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه این فرد در جریان آخرین اقدام مجرمانه خود و در حالی که اقدام به سرقت از داخل خودروی زنی جوان در شهرک غرب تهران کرده بود، دستگیر شد، گفت: ماموران با گشت زنی هدفمند و دقایقی پس از سرقت این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد پیشتر از سوی پلیس دستگیر شده بود، گفت: اما متاسفانه به دلیل نبود ادله کافی آزاد شده بود، اما این بار برای او پرونده ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

47231

کد خبر 1526259

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری بازداشت خواستگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها

به گزارش خبرگزای علم و فناوری آنا، عباس تیموری، دبیرکل هیئت فوتبال استان تهران درباره نحوه برگزاری اردو‌های داخلی یا خارجی توسط باشگاه‌های فعال در فوتبال استان تهران، این نکته مهم را یاد آور شد:برگزاری اردو‌های داخلی یا خارجی توسط باشگاه‌ها یا تیم‌ها منوط به کسب مجوز از هیئت فوتبال استان تهران است و طبق قوانین با تیم‌ها و باشگاه‌هایی که بدون کسب مجوز از هیئت فوتبال استان تهران اقدام به برپایی اردوی داخلی یا خارجی می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد؛ لذا به همه فعالان فوتبال استان تهران هشدار می‌دهیم که قبل از هرگونه برگزاری اردو ابتدا از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت کنند.

دبیرکل هیئت فوتبال استان تهران به موضوع دیگری نیزاشاره کرد و این هشدار را داد: همواره شاهدیم که با نزدیک شدن به فصل تابستان برخی افراد تحت عنوان مدیربرنامه یا ایجنت فوتبال با خانواده‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و خواستار مبالغی می‌شوند؛ لذا در این راستا نیز لازم است به خانواده بازیکنان فوتبال هشدار‌های لازم داده شود و از همه این عزیزان می‌خواهیم قبل از هرگونه همکاری با افرادی که خود را مدیربرنامه یا ایجنت فوتبال معرفی می‌کنند، استعلامات لازم را از هیئت فوتبال استان تهران بگیرند و سپس اقدام به همکاری با این افراد کنند. در همین راستا هیئت فوتبال استان تهران به طور قطع با افراد سود جو نیز برخورد‌های قانونی را انجام خواهد داد.

تیموری در پایان صحبت‌های خود گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم هیچ گونه وجه و مبلغی را به این افراد پرداخت نکنند و جدا از عقد قرارداد با اشخاصی که مورد تایید هیئت فوتبال استان تهران نیستند، خودداری کنند و گول وعده‌های دروغین برخی افراد را نخورند. هیئت فوتبال استان تهران در ماه‌های پیش رو با جدیت وقایع مربوط به فوتبال استان تهران را رصد خواهد کرد و نسبت به این مسائل بسیار حساس و پیگیر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • مجازات‌ سرقت‌های کمتر از ۲۰ میلیون تومان تشدید یافت
  • رفع خلاء قانونی برخورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • تصویب تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان در مجلس
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد