Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، در جریان این دیدار دو طرف مواضع یکدیگر را در خصوص روند احیای برجام مرور کردند. 

میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی با اعلام این خبر افزود که مذاکرات وین در اشکال مختلف دو جانبه، سه جانبه، با ایران و بدون حضور آمریکا و (به عکس) با آمریکا بدون حضور ایران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلمات‌های ارشد کشورهای عضو برجام طی یک ماه گذشته در وین گردهم آمده‌اند تا این توافق را که آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ از آن خارج شد احیا کنند.

در جریان آخرین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، هیات‌ها ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های صورت گرفته برای احیای برجام، بار دیگر بر عزم و جدیت خود برای پیگیری روند گفت‌وگوها با هدف یافتن راه حل‌هایی برای چند موضوعی که هنوز حل و فصل نشده اند تاکید کردند.

کد خبر 608281 برچسب‌ها سيد عباس عراقچي هسته‌ای - برجام وین- اتریش ایران و روسیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيد عباس عراقچي هسته ای برجام وین اتریش ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، نماینده دائمی پاکستان در سازمان ملل با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

سایت خبری «رادیو پاکستان» نوشت: «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خود وارد نیویورک شده است با «منیر اکرم» نماینده پاکستان در سازمان ملل دیدار کرد.

منابع خبری در پاکستان با بیان اینکه این دیدار در مقر سازمان ملل در نیویورک انجام شده است افزودند: طرفین در خصوص همکاری های نزدیک دو کشور در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

به گفته منابع خبری همکاری دو کشور در مجامع بین‌المللی بویژه بررسی موضوعات مختلف در دستورکار سازمان ملل و شورای امنیت از دیگر محورهای گفتگوی مقامات ایران و پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • واکنش نماینده روسیه به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • نماینده روسیه: شرم بر آمریکا باد!
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • نماینده روسیه از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران