Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات فردا گفت: شرکت در انتخابات نشانه فرهنگ بالای شهروندی و یک حرکت متمدنانه و نشانه ارتقای سطح آگاهی و هوشمندی است.

او با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق الناس عمومی و فریضه الهی و انسانی است و با انتخاب درست خود در ساخت کشور و آبادانی ایران و حل مشکلات خود سهیم باشیم، افزود: رای دادن امتداد مکتب شهید سلیمانی و آسان‌ترین و پرفایده‌ترین کار برای ساخت ایران اسلامی است و برگ رای نیز کارت اعتبار ملی بوده که کار ویژه آن، امنیت، عزت و اقتدار ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله کعبی اظهار داشت: من از ملت ایران و خوزستانی‌های ولایتمدار، انقلابی و فداکار استدعا دارم که با حضور در انتخابات، خلق حماسه حداکثری داشته باشند و به عنوان یک واجب عینی و یک واجب فوری برای یک روز، آن را انجام دهند.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا جمعه بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۹ فقره پرونده قتل درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، کرم شیخ پور معاون توسعه حل اختلاف استان در نشست با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: در سال ۱۴۰۲ با تلاش و همت صلحیاران و اعضاء ستاد صبر استان تعداد ۹ فقره قتل عمد با رضایت و گذشت شکات با صلح و سازش مختومه شد.

شیخ پور اظهار کرد: در سال گذشته تعداد هزار و ۴۴۶ پرونده با موضوعات مختلف توسط صلحیاران رسیدگی و منجر به رضایت طرفین پرونده شد.

وی افزود: از مجموع این تعداد پرونده، ۴۹مورد در خصوص امور مالی، ۲۳ مورد مطالبه، ۱۰ فقره مهریه و ۱۹۲ مورد نیز پرونده های خانوادگی بودند. شیخ پور تصریح کرد: تلاش شبانه روزی صلحیاران و اعضاء شوراهای حل اختلاف در سال گذشته منجر به سازش در ۱۰ فقره پرونده نزاع دسته جمعی شد.

معاون توسعه حل اخلاف استان با اشاره به آمار پرونده های دعاوی خانواده در دادگستری مرکز استان طی یکسال گذشته بیان داشت: ورودی پرونده های یکساله دعاوی خانواده در دادگستری شهرکرد بالغ بر ۵ هزار و ۷۸۶ فقره می باشد و علیرغم آنکه ۷۷۱ فقره از این پرونده ها در خود دادگاه به صلح و سازش رسیده است ولی متأسفانه باز هم این آمار زیبنده استان و شهر شهرکرد نیست و لذا می طلبد تا نهادهای مسئول از حداکثر ظرفیتها برای آموزش، فرهنگ سازی و ترویج مولفه های زندگی ایرانی اسلامی استفاده کنند.

فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه رسیدن به قلّه های رفیع کمال و انسانیت است

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز در سخنانی ضمن تجلیل از زحمات و تلاشهای صلحیاران و اعضاء شوراهای حل اختلاف استان، راه حل رفع مشکلات کشور را اجرای فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه رسیدن به قلّه های رفیع کمال و انسانیت است و اجرای دقیق آن می تواند توفیقات بسیاری را برای کشور رقم بزند. وی تصریح کرد: قطعاً در مسیر اجرای این فریضه بزرگ باید ظرفیتها را بالا برد و استقامت کرد تا بتوان به آن اهداف عالیه مدنظر دست یافت.

خانواده رکن اساسی برای همگرایی در حل و فصل اختلافات است

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سیدتقی امامی استاد خارج حوزه علمیه و رئیس بنیاد بین المللی الزهرا(س) در سخنانی بیان داشت: خانواده رکن اساسی برای همگرایی در حل و فصل اختلافات است و هنگامی که آرامش در خانواده حکمفرما شود بسیاری از مشکلات اجتماع نیز خود به خود حل و فصل خواهد شد. وی افزود: متأسفانه امروزه باید ریشه بسیاری از مشکلات و پرونده های قضایی را در خانواده جستجو کرد.

حجت الاسلام امامی با بیان اینکه از منظر مقام معظم رهبری استحکام خانواده موجب استحکام و استواری جامعه می شود خاطرنشان کرد: خانواده همیشه و همه جا اساسی‌ترین نهاد اجتماعی و منشاء فرهنگ‌ و تمدن بشر محسوب می شود و لذا غفلت از آن موجب دور شدن از مسیر حقیقی و سقوط به ورطة ضلالت خواهد بود.

گفتنی است،در پایان این نشست از خانواده مقتول محمدحسین حیدری سورشجانی که بدون دریافت دیه نسیت به آزادی بی قید و شرط قاتل اعلام رضایت کرده بودند تجلیل شد.

همچنین از دو روحانی صلحیار که در زمینه صلح وسازش در دعاوی خانوادگی تلاش داشتند نیز تجلیل گردید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894914

دیگر خبرها

  • زنجیره های تولید دامی در مازندران ایجاد می شود
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • الوفاق بحرین: عملیات «وعده صادق»، پیروزی الهی و باعث شادی دل‌های مومنان است
  • ۲ بیانیه در حمایت از عملیات شنبه شب علیه رژیم صهیونیستی
  • نیروهای مسلح ایران مانع نقشه‌های شیطانی صهیونیست‌ها می‌شوند
  • سازش ۹ فقره پرونده قتل درچهارمحال وبختیاری
  • انزجار عمومی صهیونیست‌ها از بنیامین نتانیاهو/ بی بی ما را وارد جنگ کرد
  • ضرورت بازنگری حکمرانی منابع انسانی در کشور
  • شرکت در دور دوم انتخابات برای چه گروهی مجاز است؟