Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@19:29:45 GMT

کاری بزرگ برای اریکسن در بازی دانمارک-بلژیک

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۳۶۰۴

کاری بزرگ برای اریکسن در بازی دانمارک-بلژیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های ملی دانمارک و بلژیک در حالی امشب در رقابت های یورو 2020 به مصاف هم خواهند رفت که کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک پس از اتفاق تلخی که در دیدار مقابل فنلاند تجربه کرد، نمی تواند فعلا برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

اریکسن همچنان در بیمارستانی در نزدیکی استادیوم کپنهاگ بستری است، اما حال او بهبود یافته و بازیکن ۲۹ ساله دانمارک قرار است بیمارستان را به زودی ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان تماشاگران و همچنین بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و دانمارک قصد دارند روز پنجشنبه ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) با ابتکار عملی جالب در دیدار این دو تیم پشتیبانی خود را از اریکسن نشان دهند.لوکاکو، مهاجم سرشناس تیم ملی بلژیک اعلام کرده است: «ما قصد داریم توپ را به اوت بفرستیم و بازی را برای اعلام همبستگی لحظه‌ای قطع کنیم.»

قرار است این اتفاق در دقیقه دهم بازی بلژیک و دانمارک روی دهد. در لحظه توقف بازی، هم تماشاگران و هم بازیکنان قصد دارند به مدت یک دقیقه با صدای بلند کف بزنند و با این کار پشتیبانی خود را از کریستیان اریکسن نشان دهند.

کاسپار هیولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک گفته است: «بیمارستان در نزدیکی استادیوم قرار دارد و به همین خاطر نیز اریکسن صدای تشویق و کف‌زدن‌ها را خواهد شنید. من حدس می‌زنم که او نیز خود پیراهن تیم ملی فوتبال دانمارک را خواهد پوشید و به تماشای بازی خواهد نشست.»

دیدار تیم های دانمارک و بلژیک از ساعت 20:30 آغاز خواهد شد.

254 251

کد خبر 1526300

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ فوتبال اروپا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • خطر بزرگ برای حقوق کارگران/ کاهش حقوق در موج شدید تورمی اتفاق می‌افتد؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم