Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:47:12 GMT

️دستگیری ۳ متخلف انتخابات در بهارستان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۳۶۸۵

️دستگیری ۳ متخلف انتخابات در بهارستان

هادی تمهیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه تعداد سه نفر ناشناس در سطح شهرستان با پرداخت مبالغی پول به شهروندان اقدام به خرید و اجاره شناسنامه آنان برای رأی دادن در روز انتخابات به کاندیدای موردنظر خود را دارند، عوامل پلیس پس از اخذ دستورات قضائی لازم وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از ورود به منزل سه نفر که هویت آنان معلوم است، دستگیر شدند.

فرماندار بهارستان گفت: در بازرسی از محل تعداد بیست جلد شناسنامه و مبلغی وجه نقد کشف و ضبط شد. در تحقیقات مقدماتی یکی از متهمین اعلام داشت شناسنامه‌ها را برای اخذ رأی از مالکان آنها دریافت کرده است.

تمهیدی با تاکید بر برخورد جدی با هر گونه تخلفی در انتخابات تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و امن سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات شهرستان بهارستان است.

کد خبر 5237308

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بهارستان هادی تمهیدی تخلفات انتخاباتی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری آمار کرونا اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف