Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویر اسپایک لی که رییس هیأت داوران جشنواره فیلم کن را بر عهده دارد، در پوستر هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن جای گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی  خبرگزاری تسنیم ، به نقل از سایت جشنواره فیلم کن، پوستر هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن با ادای احترام به اسپایک لی کارگردان هالیوودی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپایک لی اولین فیلمساز سیاه پوست است که رییس هیأت جشنواره فیلم کن را برعهده دارد. سال گذشته قرار بود که او ریاست هیأت داوران جشنواره فیلم کن را برعهده داشته باشد که به علت همه‌گیری بیماری کویید-19 این جشنواره برگزار نشد اما امسال او این مسئولیت را بار دیگر قبول کرد.

فیلم‌های او در ادوار گوناگون جشنواره فیلم کن به نمایش درآمده است. در سال 2018 فیلم «بلکککلنزمن» او توانست جایزه هیأت داوران جشنواره فیلم کن را بدست آورد.

اولین فیل او که توانست در این جشنواره تقدیر شود، She's Gotta Have It بود که نامزد دوربین طلایی و برنده بهترین فیلم در بخش خارجی کن بود.

پوستر جشنواره فیلم کن 2021

کلهر: سینما همه‌چیز جریان خداستیز است و با آن برایتان دین می‌سازد/ ما از عرضه سینمای ملاقلی‌پور و حاتمی‌کیا به جهان خجالت می‌کشیم/ هنرمند خداپرست بایکوت می‌شودنگاهی به تلاش چهره‌های هالیوودی‌ برای برگزاری انتخابات پرشور در آمریکا/ آیا سلبریتی ایرانی هم به میدان منافع ملی ورود خواهد کرد؟نگاهی به کپی ضعیف "آنها" از فیلم‌های خارجی و غفلت از مؤلفه‌های بومی ژانر وحشت

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جایزه های سینمایی فیلم سینما جایزه های سینمایی فیلم سینما جشنواره فیلم کن اسپایک لی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر
  • ادای احترام آیت الله رئیسی به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری