Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:35:13 GMT

مصرف برق دیروز از ۶۰ هزار مگاوات عبور کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۳۷۵۸

مصرف برق دیروز از ۶۰ هزار مگاوات عبور کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، همایون حائری گفت: در بخش تولید برق بیشتر واحدهای نیروگاهی تعمیر شدند و در بخش انتقال و توزیع نیز آمادگی کامل برای ارائه خدمات وجود دارد. دیروز مصرف برق از ۶۰ هزار مگاوات عبور کرد و در هفته‌های آینده که دمای هوا گرم‌تر می‌شود مصرف نیز افزایش می‌یابد که با کمک مردم و مصرف درست می‌توانیم آن را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فردا روز تعطیل است و میزان مصرف کاهش می‌یابد، افزود: آمادگی داریم بدون هیچ مشکلی برق مورد نیاز را در روز انتخابات تأمین کنیم. از هفته‌های گذشته ۴۵ مورد برای مدیریت مصرف برنامه ریزی شده که تعدادی از آن‌ها تفاهم نامه‌ای بود که با مشترکان دیماندی امضا شد و این همکاری ادامه دارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به آمادگی نیروگاه‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف و همکاری مردم در مصرف درست امیدواریم هفته‌های آینده را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

حائری با اشاره به همکاری خوب مشترکان و برنامه‌های مدیریت مصرف، ادامه داد: توانستیم بیش از ۶ هزار مگاوات برنامه‌های مدیریت مصرف را اجرا کنیم تا مشکلی در تأمین برق نداشته باشیم.

کد خبر 5237302

منبع: مهر

کلیدواژه: همایون حائری وزارت نیرو مصرف برق قطع برق قیمت دلار شاخص کل بورس انتخابات 1400 مصرف برق بانک مرکزی ایران قیمت نفت بازار سهام قیمت یورو بورس تهران تولید نفت بازار سرمایه وام ودیعه مسکن تولید برق اقتصاد آمریکا مدیریت مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد

مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: به خود می‌بالیم که بتوانیم خدمات مورد نیاز مردم را در هفته سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحل در ایین آغاز به کار هفته سلامت که در بوستان لاله برگزار شد با بیان این مطلب افزود: در سال جاری برای همه اقشار مختلف جامعه از سوی شهرداری برنامه خاص تذارک دیده شده است و هیچ گروه و قشر جمعیتی نیست که از برنامه‌های تدارک دیده شده بی نصیب بماند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت: فقط با یک اندیشه و ذهن و فکر مثبت اگر بگوییم و بخواهیم می‌توانیم حال خوب را بسازیم.

حسین فرشیدی با بیان اینکه مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند اظهار داشت: ما در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند. برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد اجرای آن سخت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چند نکته می‌تواند منجر به حفظ سلامتی شود، بیان داشت: داشتن تغذیه مناسب، فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از ان و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.

فرشیدی به برخی عادت‌های غلط غذایی و مضرات این عادت‌ها اشاره کرد و گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در یک دهه گذشته و خصوصا در دو‌سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک شده با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است گفت: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس دار در دستور کار قرار دارد. این نان دیابت و سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد. اکنون هزار و ۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

گفتنی است نمایشگاه هفته سلامت با شعار حال خوب ساختنی است در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و ۸۰ غرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

دیگر خبرها

  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد