Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی برای رای دادن، ضروری است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 20 خود، فرآیند اخذ رای از واجدین شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری را از ساعت 7 صبح روز جمعه مورخ 28-3-1400 اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره 20
ستاد انتخابات کشور

        به آگاهی هموطنان عزیز می رساند فرآیند اخذ رای از واجدین شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری، ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری در استان های تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران و همچنین اولین میاندوره یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه ی «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «میانه»، «آستانه اشرفیه»، «تفرش، آشتیان و فراهان»، «گچساران و باشت» و «بهار و کبودرآهنگ» از ساعت 7 صبح روز جمعه مورخ 28-3-1400 آغاز می‌گردد.

طبق گزارشات دریافتی، کلیه ی شعب اخذ رای انتخابات در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا  آماده ی اخذ رای از هموطنان عزیز می باشند.
همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی برای رای دادن، ضروری است.

رای دهندگان هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخابات اخذ رای دوره ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور

به گزارش «تابناک»، در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه‌ای که جریان‌هایِ رسانه‌ایِ بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازیِ جامعه با اجرایِ" طرحِ نور" بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانویِ ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکار عمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناختِ بیشتری از دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طیِ روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشاء، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی و… داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌هایِ میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌هایِ رؤسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایرِ نهادهایِ مسئول نشان دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض سنجیِ اجتماعیِ فراجا در اجرایِ "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در شهرها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهایِ متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند

در پایان قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزشهای اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولینِ محترم و انجام به موقع وظایف دستگاه‌های مسئول روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • اسم پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟
  • کدملی فقط در کارت ملی درج می‌شود