Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دکتر محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به پنجشنبه ۲۷خرداد ماه ۱۴۰۰، ۶۳بیمار با علایم مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش شدند که از این تعداد  ۴۸ نفر در بخش‌های بیمارستانی بستری شدند.

او افزود:۳۶ نفر از بیمارانی که در روز‌های گذشته بستری بودند با تشخیص پزشکان معالج از بیمارستان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر قدیر تصریح کرد: در حال حاضر۱۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۲۷ نفر از آن‌ها وخیم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳  تَن در قم قربانی کرونا شدند.

او تعداد تست‌های گرفته شده کرونا را ۵۹۶  مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد نتیجه ۸۶ تست مثبت شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال در مقایسه با گذشته

به گزارش خبرآنلاین، آمار مرگ و میرهای تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز درحالی اعلام شد که نتایج نشان می‌دهد تعداد فوتی‌های چهار سال اخیر روند افزایشی داشته است.

به گزارش اکو ایران، ۸۱۳ نفر در حوادث جاده‌ای سال ۱۴۰۳ جان خود را از دست داده‌اند، این تعداد در سال‌ قبل از آن ۸۷۴ نفر بوده است. اگرچه تعداد فوتی‌های امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته اما تعداد فوتی‌های چهار سال گذشته در مقایسه ۱۰ سال اخیر همچنان روند افزایشی را نشان می‌دهد. این درحالی‌ست ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز گفته بود: «براساس گزارشی که عزیزان پلیس دادند حوادث جاده‌ای کاهش داشته است اما ما قانع نیستیم و معتقدیم باید روزی برسد که حادثه‌ای نداشته باشیم.»

رضا امیدی، جامعه‌شناس، قبل‌تر با انتشار نمودار زیر در صفحه شخصی خود در تلگرام (سیاست‌گذاری اجتماعی) نوشته بود: «میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران تقریباً به اندازه کل اروپا است. جمعیت ایران حدود ۸۵ میلیون نفر و جمعیت اروپا حدود ۷۵۰ میلیون نفر است. براساس آمارهای بین‌المللی نرخ تعداد خودرو در ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت در ایران حدود ۱۸۳ دستگاه و در اروپا حدود ۵۰۰ دستگاه است. براساس آمارهای بین‌المللی نرخ مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران در ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۲۳ نفر است. در این شاخص ایران در منطقۀ خاورمیانه و شمال آفریقا جزو پنج کشور با بدترین وضعیت است؛ پس از عربستان، یمن، عراق، و لیبی. در بین کشورهای آسیا و اقیانوسیه هم ایران جزو ۱۰ کشور با بدترین وضعیت در این شاخص است.»

امیدی نوشته که: «بدیهی است متغیّرهای زیادی نظیر کیفیت خودرو، وضعیت جاده‌ها، گستردگی و کیفیت حمل‌ونقل عمومی، کیفیت رانندگی، الگوی سفر، میزان سفر-کیلومتر با خودرو، و ... در این وضعیت دخیل‌اند، اما با همه این‌ها، وضعیت ایران تکان‌دهنده است.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894568

دیگر خبرها

  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • مقایسه مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال با سال‌های گذشته/ آمار
  • آمار مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال در مقایسه با گذشته
  • شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس