Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرتکنولوژی فولاد غرب آسیا گفت: کیفیت محصولات شرکت فولاد مبارکه همپای شرکت فولادسازی پوسکو کره جنوبی است و با پشتیبانی واحد فروش شرکت فولاد مبارکه همواره رضایت مندی از محصولات حاصل شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از ایراسین مسعود پاک، در این باره اظهار کرد: شرکت فولاد غرب آسیا یکی از بزرگترین مصرف کنندگان محصولات ورق نورد گرم شرکت فولاد مبارکه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۰۰ درصد مواد اولیه شرکت فولاد غرب آسیا از محصولات شرکت فولاد مبارکه تأمین می‌شود و در مقام مقایسه با محصولات وارداتی از کشورهای کره جنوبی، چین، ژاپن کیفیت کلاف‌های شرکت فولاد مبارکه زبانزد است.

مدیرتکنولوژی فولاد غرب آسیا تصریح کرد: کیفیت محصولات شرکت فولاد مبارکه همپای شرکت فولادسازی پوسکو کره جنوبی است و با پشتیبانی واحد فروش شرکت فولاد مبارکه همواره رضایت مندی از محصولات تولیدی این شرکت حاصل شده است.

شایان ذکر است شرکت فولاد مبارکه علاوه بر بازدهی کیفی مناسب در سال گذشته، در دوماه ابتدایی سال جاری توانست رکوردهای کیفی قابل توجهی کسب کند. برای مثال این شرکت موفق شد به بازده کیفی ۹۱ درصد دست یابد که از ابتدای راه اندازی فولاد مبارکه تاکنون بی سابقه است و مجموع بازده کیفی همه واحدهایی را که در فرایند تولید دخالت دارند؛ نشان می‌دهد.

کد خبر 501162

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه شرکت فولاد مبارکه اصفهان رشد اقتصادی کره جنوبی شرکت فولاد مبارکه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت فولاد مبارکه فولاد غرب آسیا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی‌ به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت.

لو دونگ در دقیقه 19 تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله و در منطقه غرب نیز امشب و از ساعت 19:30 تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف هم می‌روند.

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد