Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن عاشوری معتقد است بهترین تصمیم برای آینده تیم ملی تمدید قرارداد اسکوچیچ از سوی فدراسیون فوتبال است.

عاشوری می گوید:

زمانی که مربی خوشه طلایی بودم دیداری با اسکوچیچ داشتم. وحید هاشمیان موجب شد که ما دور هم روی یک میز جمع شویم. مشخص بود اسکوچیچ از اظهار نظرها در مورد خودش ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اسکوچیچ گفتم که مهم نیست دیگران درباره ی تیم چه می گویند؛ مهم این است که من تو را قبول دارم. اسکوچیچ خندید و فضای دیدار ما عوض شد. اما واقعیت این است که من اسکوچیچ را از همان زمان قبول داشتم. زمانی که سرمربی ملوان بود. او را دنبال می کردم. به خوبی دیدم در تیم هایی که حضور داشت تاثیر مثبت می گذاشت. او بازیکنان و بزرگ و تیم های بزرگی را رهبری نکرد و اگر بازیکنان بزرگی شاگرد او بودند و این موقعیت مهیا می شد که در تیم های بزرگ تری مربیگری کند امروز قوی تر در مورد او حرف می زدیم و زمانی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد از او انتقاد نمی کردیم.

محسن عاشوری در پاسخ به این سوال که تیم ملی در برابر عراق چگونه بازی کرد؟ گفت:

ایران به مراتب با برنامه تر و با کیفیت تر از عراق بازی کرد. چیزی که در این بازی برایم جالب بود این بود که به عراق موقعیت ندادیم. البته در بازی با بحرین هم این چنین بود. عراق به مراتب تیم بهتری نسبت به بحرین است. تیم ملی بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی به هارمونی وهماهنگی خوبی رسیده بود و اگر از موقعیت ها بهره می برد با نتیجه ی ۴-۰ صفر پیروز می شد. این نمایش من را به آینده تیم ملی امیدوار کرد به خصوص در برابر عراقی بازی می کردیم که یک تیم با کیفیت در فوتبال آسیا بشمار می رود. نمی خواهم بگویم تیم ملی بدون ایراد است به خصوص که اسکوچیچ هم در کنفرانس خبری بعد از بازی با عراق به برخی از نقصان ها اشاره کرد و حتی گفت از سبک بازی تیم ملی در دقایق ابتدایی نیمه ی دوم عصبانی است اما دیدید که به خوبی با تعویض هایی که انجام داد روند بازی تیم ملی را تغییر داد و موقعیت های خوبی به دست آوردیم که اگر از آن به دست می آوردیم با نتیجه ی خوبی پیروز می شدیم.

سرمربی سابق تیم بادران به صحبت هایش این چنین ادامه داد:

من برای دراگان اسکوچیچ خوشحالم و این مربی توانست کارش را به خوبی انجام دهد. وقتی اسکوچیچ انتخاب شد خیلی‌ها انتقاد کردند اما من معتقدم که بزرگ یا نامدار بودن یک مربی چندان مهم نیست. مهمترین مسئله این است که ما نفری را انتخاب کنیم که تفکراتش به سبک و سیاق فوتبال ما بخورد و لزومی ندارد سرمربی حتما بزرگ باشد. اکثر مربیان کروات در تیم‌های باشگاه و ملی ما موفق بوده‌اند، چون آنها مربیانی تاکتیکی و تکنیکی هستند که به کارهای بدنی هم اهمیت می‌دهند. برای انتخاب یک مربی حتما نباید به این موضوع توجه بکنیم که آن مربی اسم بزرگی داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ پیشکسوت پرسپولیس تیم ملی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ محسن عاشوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی

خبرنگاران آبادانی حاضر نشدند از سرمربی پرسپولیس سوالی در نشست خبری بپرسند.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حاضر شد اما خبرنگاران آبادانی این نشست را تحریم کردند و هیچ سوالی از سرمربی پرسپولیس نپرسیدند و حتی برخی حاضر نشدند حرف های این مربی را گوش کنند!

خبرنگاران آبادانی معتقدند که روز گذشته مدت ها منتظر حضور این مربی در سالن نشست خبری بودند ولی او به سالن نشست خبری نیامد و این مساله را بی احترامی به خودشان تلقی کردند.

دیگر خبرها

  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس