Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:36:29 GMT

حضور بجنوردی‌ها در شعب اخذ رای پس از برگزاری دعا ندبه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۲۰۰

حضور بجنوردی‌ها در شعب اخذ رای پس از برگزاری دعا ندبه

حجت الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر به اهمیت حضور تک به تک مردم در پای صندوق آرا اشاره کرد و اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات یقیناً موجب قدرت دولت شده و این امر می‌تواند به دولت در جهت حل مشکلات کمک کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: انتخاب فردی اصلح گام دوم حضور در انتخابات است زیرا با انتخاب فرد جهادی و دارای برنامه و معتقد به ظرفیت‌های داخل می‌توانیم مشکلات معیشتی را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم را به مشارکت دعوت می‌کنیم زیرا امنیت جانی و معیشتی در گرو حضور حداکثری در انتخابات و ناامیدی دشمنان است.

حجت الاسلام رفیعی به برنامه‌های روز ۲۸ خرداد اشاره داشت و گفت: طبق برنامه‌های پیش بینی شده مردم می‌توانند به صورت خودجوش و جمعی، پس از حضور در دعای ندبه، به پای صندوق‌های رأی بروند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: این برنامه به صورت محوری با برگزاری دعای ندبه از ساعت ۷ صبح در هیئت حسین جان (ع) بجنورد آغاز می‌شود و ساعت ۸ صبح حرکت جمعی به سمت مسجد انقلاب برای رأی دادن انجام خواهد شد.

کد خبر 5237353

منبع: مهر

کلیدواژه: مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 تبلیغات اسلامی خراسان شمالی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری اردبیل چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند

به گزارش «نماینده»، کمال علیپور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنای تعیین سرنوشتشان است. مشارکت مردم در انتخابات مجلس در برخی از شهرها به بالای ۷۰ درصد رسید که به صورت میانگین در کل کشور ۴۰ درصد بود.

علیپور یادآور شد: مردم در تمامی برهه‌ها و صحنه‌ها با حضورشان انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کردند که افتخاری برای ملت ایران است که دموکراسی دینی و اسلامی حاکم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۱ حوزه در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود، گفت: مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله اول مهم است. وقتی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند پس چرا حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: برای داشتن مجلس مقتدر و قوی نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم تا افراد متخصص را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند. مردم با حضور در مرحله دوم با نگاه ویژه‌تر نمایندگان را برای کرسی‌های باقیمانده انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است