Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال اوکراین و مقدونیه شمالی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با برتری ۲ بر صفر زردپوشان به پایان رسید.

آندری یارمولنکو و رومن یارمچوک، گلزنان اوکراین در نیمه نخست این دیدار بودند.

این ۲ بازیکن در ۲ بازی قبلی تیم ملی کشورشان در یورو مقابل تیم‌های سوئد و هلند نیز گلزنی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ترکیب تیم های ملی فوتبال مقدونیه شمالی و اوکراین اعلام شد

پیش از این شوچنکو چنین رکوردی را در تیم ملی اوکراین ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های اروپا یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اسلواکی برای مخالفت با عضویت اوکراین در ناتو

نخست‌وزیر اسلواکی علاوه بر اینکه وعده داد تا مانع عضویت اوکراین در ناتو شود، گفت ورود این کشور به این ائتلاف صرفا «خطر جنگ جهانی را افزایش خواهد داد.»

به گزارش مشرق، ورود هر کشور جدیدی به ناتو مستلزم این است که تمامی ۳۲ عضو کنونی آن به اجماع برسند. «رابرت فیتسو» نخست‌وزیر اسلواکی در این خصوص می‌گوید که اگر اوکراین برای عضویت به ناتو دعوت شود، پارلمان اسلواکی چنین چیزی را نخواهد پذیرفت.

طبق گزارش راشا تودی، نخست‌وزیر اسلواکی خاطرنشان کرد: «اسلواکی می‌خواهد اوکراین موضعی خنثی و بی‌طرف داشته باشد. اگر این کشور عضو ناتو شود، منافع ما به خطر خواهد افتاد و این موضوع اساس یک جنگ جهانی بزرگ است.»

او بیان اینکه تسلیم هیچگونه فشار خارجی نخواهد شد، تصریح کرد: «به شرکای ما در خارج یاد داده شده است که هر چیزی از اسلواکی درخواست کنند، به طور خودکار به آن خواهند رسید. اما ما کشوری مستقل و دارای اعتماد به‌نفس هستیم.»

اسلواکی هم‌چنین در کنار مجارستان، کشور همسایه‌اش بارها هشدار داده‌اند که اتحادیه اروپا نباید وارد درگیری روسیه و اوکراین شود و آنها صرفا بر یک راه‌حل دیپلماتیک اصرار می‌ورزند.

رابرت فیتسو پس از آنکه در اکتبر ۲۰۲۳ نخست‌وزیر شد، رویکرد دولت سابق کشورش مبنی بر ارسال تسلیحات به کی‌یف را تغییر داد. او هم‌چنین با اعزام نیروهای ناتو به اوکراین شدیدا مخالف است.

اوکراین در تاریخ سپتامبر ۲۰۲۲ رسما درخواست عضویت در ناتو را مطرح کرد. گرچه «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در ماه جاری میلادی تاکید کرد که «اوکراین در آینده عضو ناتو خواهد شد» اما تاکنون زمان مشخصی برای عضویت این کشور اروپایی جنگ‌زده در این ائتلاف نظامی تحت رهبری ایالات متحده ارائه نشده است.

روسیه هم بارها صراحتا اعلام کرده گسترش ناتو به سمت شرق را به عنوان «تهدید امنیت ملی» تلقی می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • دلیل اسلواکی برای مخالفت با عضویت اوکراین در ناتو