Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@13:49:57 GMT

مسابقه کتابخوانی «آستان کرامت» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۲۴۴

مسابقه کتابخوانی «آستان کرامت» برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجاری از کتاب "آستان کرامت" به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در این شهرستان خبر داد.

«مهران شیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبیتان در تبریز ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، گفت: از اواخر سال 98 و شیوع بیماری منحوس کرونا درکشور کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه کانون اصحاب الجنت بیشترین برنامه های خود را به صورت مجازی برگزار می کند و در این شرایط با توجه به لزوم جلوگیری از تجمع افراد، برنامه‌های دهه کرامت نیز با محدودیت‌هایی مواجه است اما سعی می کنیم تا برنامه های گرامیداشت این ایام و همچین برنامه های مختلف ملی و مذهبی با استفاده از فضای مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی به بهترین نحو صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف ورزشی از سوی این کانون در راستای بزرگداشت دهه مبارک کرامت، به اجرای برنامه فرهنگی اجرای مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و گفت: این مسابقه به مناسبت دهه مبارک کرامت و با محوریت کتاب "آستان کرامت" برگزار می شود.

شیری یادآور شد: در برگزاری این مسابقه اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خداآفرین و کتابخانه عمومی خاقانی خمارلو با کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنه همکاری دارند.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا اول تیر ماه جاری فایل پی دی اف کتاب "آستان کرامت" را از لینک کانون اصحاب الجنت به آدرس @KanoonAshabAljannat دریافت کرده و به سوالات مسابقه که رأس ساعت 22  روز میلاد امام رضا (ع) انتشار می یابد، تا ساعت 23 همان روز پاسخگو داده و پاسخ های سوالات را به شماره  09146461379 و یا آدرس @mehranshiri74 ارسال کنند.

به گفته وی، به شرکت کنندگانی که پاسخ های صحیح ارائه کنند، هدایایی به قید قرعه تقدیم خواهد شد و اسامی برگزیدگان نیز در کانال کانون درج می شود.

 

پایان پیام/60

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصحاب الجنت عنابلو خداآفرین فرهنگی هنری اصحاب الجنت آستان کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب توسط معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروردین ۱۴۰۳ به مراکز فرهنگی هنری این نهاد در ۳۱ استان کشور ارسال شد.

درس‌نامه فهم زبان قرآن (جلد اول و دوم) از انتشارات گنج معرفت، قصه‌های قشنگ قدیمی (۶ قصه از گلستان سعدی)، همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام رضا) و همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام سجاد) همگی از انتشارات قدیانی و لینالونا، یاد یار و دیار (خاطرات تلخ و شیرین جابربن‌عبدا… انصاری) هر دو از انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی از جمله کتاب‌هایی است که به مراکز کانون سراسر کشور ارسال شده است.

همچنین «شیرین بیان، مجموعه همیشه بهار، آرش کمانگیر، پاورقی جلد ۱ تا ۵ و تمشک‌های شیرین، جنگل پشت پنجره، خاطرات چهل تیکه، زال، ضحاک، قند و نبات، کتابم با سواد است، گردآفرید، من خیالم تخت است، هفت‌خوان رستم، بازی بازی نوازش، بهار از کوچ برگشت، پنج و ده دقیقه، در گلوی ساعت شنی، شیشه‌ی عطر خدا، کسی ساز باران نمی‌زد» همه از انتشارات کانون از دیگر کتاب‌ها و نشریه‌هایی به شمار می‌رود که در مراکز فرهنگی هنری کانون تقسیم شده است.

سال ۱۴۰۲ نیز کانون بیش از ۳ میلیون جلد کتاب از انتشارات خود و سایر ناشران کودک به تمامی مراکز فرهنگی هنری در استان‌ها ارسال کرد و این روند به صورت پی‌درپی دنبال دارد.

کد خبر 6078983 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • روز مراغه با شعار جهانشهر مراغه در مسیر جهانی شدن
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود