Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@01:05:28 GMT

جانلوییجی بوفون به پارما پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۲۷۵

خبرگزاری آریا- جانلوییجی بوفون پس از بیست سال به پارما برگشت تا فوتبالش را در همان جایی که شروع کرده، به پایان ببرد.
به گزارش آریا، جانلوییجی بوفون، دروازه بان 43 ساله سابق یوونتوس به دنبال اتمام قراردادش با این تیم، به پارما بازگشت. به نقل از وب سایت پارما، جانلوییجی بوفون با امضای قراردادی 2 ساله تا ژوئن 2023 پس از بیست سال به پارما بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانلوییجی بوفون که فوتبالش را در پارما شروع کرد، در سال 2001 با 55 میلیون یورو به یوونتوس پیوست و برای 16 سال، گران ترین دروازه بان تاریخ فوتبال بود. حالا بوفون به پارما بازگشته تا در جایی که فوتبالش را شروع کرد، آن را به پایان ببرد. ماموریت بوفون در پارما، صعود دوباره به سری آ خواهد بود چرا که در فصل 21-2020 پارما با قرار گیری در رتبه بیستم سری آ، به سری بی سقوط کرد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جانلوییجی بوفون پارما جانلوییجی بوفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوییس به معاهده آرتمیس پیوست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، سوئیس توافقنامه آرتمیس را برای پیوستن به ماموریت آرتمیس ناسا امضا کرد و بدین ترتیب به سی و هفتمین کشوری تبدیل شد که پیمان آرتمیس را برای اکتشاف مسالمت آمیز ماه امضا کرده است.

گای پارملین، مشاور فدرال سوییس و وزیر امور اقتصادی، آموزش و پژوهش به بیل نلسون، مدیر ناسا در مقر این آژانس فضایی در واشنگتن پیوست تا در لیست کشورهایی قرار بگیرد که توافقنامه آرتمیس آژانس را برای اکتشاف ماه امضا کرده است.

نلسون نیز در این مراسم گفت: امروز، ما یک جهش بزرگ به جلو در مشارکت بین ایالات متحده و سوئیس را رقم زدیم.

مشاور فدرال سوییس و وزیر امور اقتصادی، آموزش و پژوهش نیز در بیانیه‌ای گفت: سوئیس شراکت دیرینه‌ای با ناسا در زمینه اکتشافات فضایی انسانی و همچنین علوم زمین و فضا دارد.

توافق‌نامه آرتمیس که توسط ناسا و وزارت امور خارجه آمریکا در سال ۲۰۲۰ ایجاد شد، "معاهده ۱۹۶۸" را درباره اصول حاکم بر فعالیت‌های دولت‌ها در اکتشاف و استفاده از فضای ماورای جو، از جمله ماه و سایر اجرام آسمانی تقویت می‌کند.

با پیوستن سوئیس به توافق‌نامه آرتمیس، این کشور به طور رسمی به کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ژاپن و دیگر کشورهایی که قصد شرکت در برنامه آرتمیس را دارند، پیوسته است. این توافق‌نامه به منظور تسهیل همکاری در زمینه اکتشافات فضایی، تبادل داده‌ها و فناوری‌ها، ایمنی فضایی و حفاظت از فضا امضا می‌شود.

با ورود سوئیس به توافق‌نامه آرتمیس همچنین این کشور فرصتی برای شرکت در پروژه‌های اکتشافی ناسا از جمله کاوش قمر زمین و ارسال انسان به سطح ماه دارد. این مشارکت به سوئیس امکان می‌دهد تا به نقش مهمی در اکتشافات فضایی دست یابد و از پیشرفت‌های بزرگی در این زمینه بهره‌مند شود.

با امضای توافق‌نامه آرتمیس، سوئیس تأکید کرده است که ارتباطات نزدیک با سایر کشورها و ارگان‌های فضایی دارای اهمیت زیادی است و تنها با همکاری و هماهنگی بین‌المللی می‌توان به اهداف اکتشافات فضایی دست یافت. امضای این توافق‌نامه نشان از تصمیمات جدی و مسئولانه سوئیس در زمینه اکتشاف فضایی است و  این همکاری موجب پیشرفت‌های بزرگی در این حوزه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • پیوست فرهنگی شعار سال در پارلمان فرهنگی تصویب شد
  • کیانو ریوز به سونیک پیوست
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به پدر شهیدش پیوست
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • تابلوی «شب پرستاره» ون‌گوگ پس از یک قرن به حقیقت پیوست!