Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:16:16 GMT

تیم ملی والیبال ایران ست دوم را به اسلوونی واگذار کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۴۶۶

تیم ملی والیبال ایران ست دوم را به اسلوونی واگذار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران امروز پنج شنبه در آخرین بازی خود از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه مقابل تیم اسلوونی صف‌آرایی کرد. اسلوونی تیم تازه وارد مسابقات با شکست تیم‌های مانند لهستان، روسیه، کانادا، ایتالیا، آرژانتین تا به اینجا لقب پدیده رقابت‌ها را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، مسعود غلامی، صابر کاظمی، میثم صالحی و آرمان صالحی بازیکنان شروع‌کننده مسابقه مقابل اسلوونی بودند.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران

در شروع ست نخست، ملی پوشان ایران موفق شدند با دفاع‌های کم نقص ۵ اختلاف امتیاز را در بازی ایجاد کنند تا نخستین زمان استراحت فنی با برتری ۸ بر ۳ ایران همراه شود. بازی هماهنگ و بدون اشتباه ملی‌پوشان ایران اختلاف امتیاز را در ادامه افزایش داد و دومین زمان استراحت فنی نیز با برتری ۱۶ بر ۵ شاگردان الکنو همراه شد. در نهایت تیم ملی ست نخست را با برتری قاطعانه ۲۵ بر ۱۴ پشت سر گذاشت.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود اسلوونی

 بر خلاف ست نخست در ست دوم این حریف بود که اختلاف امتیاز برتری را از آن خود کرد و نخستین زمان استراحت فنی این بار با نتیجه ۸ بر ۳ به سود اسلوونی همراه شد. دومین زمان استراحت فنی نیز با برتری ۱۶ بر ۱۲ اسلوونی به پایان رسید.  در نهایت ست دوم با برتری ۲۵ بر ۲۰ اسلوونی همراه شد تا دو تیم در ست شماری برابر یک شوند.

کد خبر 5236813 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال پرسپولیس یورو 2020 والیبال دراگان اسکوچیچ هندبال تیم ملی والیبال ایران انتخابات 1400 زمان استراحت فنی ست نخست ست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به دست آورده بود و لیگ را تحت تاثیر دفاع‌های خود قرار داد در لیگ ملتهای والیبال ایران را همراهی نخواهد کرد.

به نقل از ورزش سه موسوی در جلسه‌ای که با موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال داشته، به او اعلام کرد به تیم ملی نخواهد آمد و تصمیمش برای عدم حضور قطعی است. موسوی حتی قرار است در روزهای آینده به همراه خانواده برای تعطیلات به خارج از کشور بروند تا دیگر بحث حضور او در تیم ملی کاملا منتفی شود. البته مصدومیت کهنه او یکی از دیگر دلایل موسوی برای انصراف از تیم ملی است.

سید محمد موسوی که بارها اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در المپیک پاریس پایان خوشی برای دوران ملی خود رقم بزند حالا برای دومین بار در سه سال گذشته از حضور در تیم ملی والیبال انصراف خواهد داد تا سال 2023 آخرین بازی‌های او در تیم ملی باشد.

اگرچه خبر انصراف او به مسئولان فدراسیون نرسیده اما عدم حضور او در تیم ملی تقریبا قطعی است و تنها یک معجزه می‌تواند تصمیمش را عوض کند تا او را به تیم ملی بازگرداند.

امیر غفور دیگر بازیکن محسوب می‌شود که به تیم ملی والیبال ایران دعوت شده اما حضور او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید که آیا او نیز تصمیمی مشابه محمد موسوی اتخاذ خواهد کرد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898418

دیگر خبرها

  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • چرا در زمان خودتان لوکوموتیوی واگذار نکردید/ با کدام عملکردتان برای راه آهن نسخه می پیچید؟
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟
  • زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور اعلام شد