Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمون کیائر ابراز امیدواری کرد دانمارک بتواند ۳ امتیاز دیدار برابر بلژیک را به دست بیاورد. به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، سیمون کیائر کاپیتان تیم ملی دانمارک در صحبت هایی در آستانه دیدار با بلژیک گفت: این روزها خیلی خاص بود که فوتبال مهمترین چیز نبود.  این اتفاق ضربه ای بود که برای همیشه بخشی از من را به خود اختصاص خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها چیزی که واقعاً مهم و حیاتی است، خوب بودن کریستین است! من به نحوه عملکرد تیم و چگونگی کنار هم قرار گرفتن ما در این شرایط سخت افتخار می کنم. 

او در ادامه گفت: امروز ما با فکر و احساس کریستین اریکسن مقابل بلژیک به میدان می رویم. این به ما آرامش می دهد که به ما اجازه می دهد تا روی بازی فوتبال تمرکز کنیم. ما برای کریستین و مثل همیشه برای کل مردم و کشور دانمارک بازی خواهیم کرد. این بزرگترین انگیزه برای همه ما است. مثل همیشه ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، صبح روز سه‌شنبه، هافبک ۲۹ ساله اینتر  برای اولین بار از تخت بیمارستان پیام اینستاگرامی ارسال کرد و گفت: حالا من در بازی‌های بعدی تیم ملی دانمارک را تشویق خواهم کرد. همه برای دانمارک بازی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیمون کیائر تیم ملی فوتبال دانمارک سیمون کیائر یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است که تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک
  • انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم