Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندرس اینیستا، اسطوره فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا هم به جدایی سرخیو راموس واکنش نشان داد.

آندرس اینیستا که جزو بازیکنان محبوب در میان تمام هواداران فوتبال اسپانیا محسوب می شود، با انتشار یک استوری اینستاگرامی، به خداحافظی سرخیو راموس از رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، اینیستا با انتشار عکسی نوشت:

رقابت با تو لذت بخش بود و افتخار می کنم که رقیبی مثل تو داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله جدید زندگی آرزوی موفقیت می کنم دوست من!

لازم به ذکر است که سرخیو راموس در کنار لیونل مسی با حضور در 45 الکلاسیکو رکورد دار تعداد بازی در این جدال تاریخی بود و تنها لیونل مسی با کسب 383 پیروزی در تاریخ بازی های لالیگا، رکوردی بهتر از سرخیو راموس و ایکر کاسیاس با 334 پیروزی دارد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب

پیروزی دیشب بر بارسلونا، رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در ۸۸ سال قبل را تکرار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ال‌کلاسیکوی ۱۸۸ رکورد پیروزی متوالی رئال، و همچنین باخت پیاپی بارسلونا شکسته شد.

رئال مادرید شب گذشته موفق شد با سناریوی مشابه ال‌کلاسیکوی برگشت را هم در سانتیاگو برنابئو با برد پشت سر بگذارد و فاصله با بارسا را به ۱۱ امتیاز افزایش دهد. حالا رئال تنها ۷ امتیاز از شش بازی باقیمانده برای فتح لالیگا نیاز دارد که کار ساده‌ای است.

به آمار جالبی که این بازی برجا گذاشته، نگاه کنید:

رئال مادرید برای اولین‌بار در ۸۸ سال اخیر، بارسلونا را در سه بازی متوالی در طول یک فصل شکست داد. آخرین‌باری که کهکشانی‌ها چنین رکوردی را به ثبت رسانده بودند، به فصل ۳۶-۱۹۳۵ بازمی‌گردد که در ۳ تقابل متوالی با بلوگرانا (با نتایج ۳-۰، ۳-۰ و ۲-۱) پیروز شدند. رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به ترتیب با نتایج ۲-۱، ۴-۱ و ۳-۲ از سد آبی‌واناری‌ها گذشت.  

همچنین جود بلینگام به اولین بازیکن فصل اولی رئال مادرید پس از فن‌نیستلروی تبدیل شد که رفت و برگشت در ال کلاسیکو گل می‌زند. دو بازی، سه گل و دو پیروزی نتیجه عملکرد خیره کننده اوست. بلینگام اکنون با یک سال بازی، به رکورد سه گل زیدان در ال‌کلاسیکو رسیده است؟!

ضمنا ژاوی هم به دومین سرمربی تاریخ ال‌کلاسیکو تبدیل شد که ۴ بازی رسمی متوالی مقابل رئال مادرید را با شکست پشت سر می‌گذارد.  

دیگر خبرها

  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • گل اول بارسلونا به رئال مادرید توسط آندرس کریستنسن در دقیقه ۶ + ویدئو
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!