Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:45:14 GMT

وقوع گرد و غبار در ۱۰ شهرستان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۶۱۵

وقوع گرد و غبار در ۱۰ شهرستان خوزستان

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، میزان گرد و غبار در ساعت ۱۸ امروز در شهرستان های آبادان ۴۶۴ ، امیدیه ۳۱۳، اهواز ۶۰۰،  ایذه۲۰۰، بندر امام ۷۹۱، حمیدیه ۳۵۹ ، خرمشهر۴۴۲،سوسنگرد ۲۸۸ ، شادگان ۴۷۶ و ماهشهر ۸۵۷ میکروگرم بر مترمکعب ثبت شده است.
هواشناسی خوزستان وقوع گرد و غبار طی امروز و فردا جمعه را برای مناطقی از این استان پیش بینی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به پیش بینی هواشناسی خوزستان دمای هوای این استان از فردا جمعه افزایش می یابد.

برچسب‌ها گرد و غبار شوش خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرد و غبار شوش خوزستان گرد و غبار شوش خوزستان گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه در ارتفاعات استان گفت: طی امروز برای نیمه غربی کشور با توجه به وزش بادهای متوسط تا شدید، احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به تصاویر رادار و ماهواره هم اکنون شاهد فعالیت سامانه بارشی به صورت بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان هستیم.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی این سامانه طی امروز به صورت بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای به همراه رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی فعّال خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: طی امروز برای نیمه غربی با توجه به وزش بادهای متوسط تا شدید احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود همچنین فردا و پس فردا بارش‌ها در ارتفاعات استان همچنان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

سبزه‌زاری تصریح کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد در اغلب مناطق استان متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مستعد وجود دارد، از فردا روند دما افزایشی خواهد بود همچنین شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج و در برخی ساعات مواج خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۷.۱ و ایذه با ۱۱.۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و کمینه دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 746933

دیگر خبرها

  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • هواشناسی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / موج بارشی جدید در راه ایران
  • جنوبی‌ها فردا به دریا نروند
  • آب‌های جنوب از فردا مواج و متلاطم می‌شود