Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@20:08:49 GMT

اردوی دوم تیم ملی جوانان به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۶۹۴

اردوی دوم تیم ملی جوانان به پایان رسید

اردوی دوم تیم ملی والیبال جوانان که از ۱۷ خردادماه با حضور ۲۴ بازیکن جوان و ۲ بازیکن بزرگسال آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، اردوی دوم تیم ملی والیبال جوانان که از ۱۷ خردادماه با حضور ۲۴ بازیکن جوان و ۲ بازیکن بزرگسال از جمله امین اسماعیل‌نژاد و مجتبی میرزاجانپور آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است اردوی سوم تیم ملی جوانان از صبح روز دوشنبه ۳۱ خردادماه به مدت ۱۰ روز و پس از انجام تست PCR از همه اردونشینان آغاز خواهد شد و متعاقب آن تمرینات از عصر روز دوشنبه شروع می‌شود.

لازم به ذکر است در پایان اردوی سوم و همزمان با آغاز تمرینات تیم ملی بزرگسالان در سالن فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی جوانان به خارج از فدراسیون منتقل خواهد شد.

سرمربیگری تیم ملی جوانان را بهروز عطایی برعهده دارد. اسامی سایر اعضای کادرفنی به این شرح است: اکبر محمدى (سرپرست)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، حسین کاظمی (مربی)، مهران زارع (مربی)، وحید صادقی (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، امین علی‌اکبری (آنالیزور)، مهرداد سعادت‌مهر (تراپیست).

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال والیبال ورزشی تیم ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: بازیکنان اردوی تیم ملی برای حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۷ سال جهان از ۳ تا ۱۰ شهریور راهی بلغارستان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد