Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:06:41 GMT

احتمال محرومیت ارلینگ هالند از جام جهانی!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۸۵۳

احتمال محرومیت ارلینگ هالند از جام جهانی!

موضع نروژ در مخالفت با میزبانی قطر از جام‌جهانی 2022 باعث آزرده خاطر شدن مدیران فیفا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در صورتی که نروژ تصمیم بگیرد جام جهانی 2022 به میزبانی قطر را بایکوت کند، فیفا ممکن است در بخشی از تحریم هایی که برای این کشور در نظر می گیرد، نروژ را از شرکت در جام جهانی 2026 نیز محروم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان نروژ از جمله ستاره  این تیم ارلینگ هالند مخالفت خود را برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در قطر را به دلیل وضعیت اسف‌بار حقوق بشر در این کشور بارها اعلام کرده اند.

 

 

بازیکنان نروژ پیش از حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی با پیراهن هایی که شعارهایی در مخالفت با میزبانی قطر روی آنها درج شده بود به زمین رفتند و اتحادیه فوتبال نروژ نیز اصرار دارد که رقابت های جام جهانی نباید در قطر برگزار شوند.

نشریه NRK نروژ گزارش کرده است که فدراسیون فوتبال نروژ روز یکشنبه درباره این مسئله رای گیری خواهد کرد، تا به تصمیم نهایی خود در مورد تحریم یا عدم تحریم مسابقات جام جهانی برسند.

نروژ که در رقابت های یورو 2020 غایب است، تاکنون در سه بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی شرکت کرده است و جبل الطارق و مونته نگرو را شکست داده و 3-0 برابر ترکیه شکست خورده است.

 

 

قبل از این سه بازی بازیکنان نروژ با تی شرت هایی با شعار "حقوق بشر در داخل و خارج از زمین" در برای گرم کردن به زمین آمدند و این حرکت به عنوان حرکتی آسیب زننده به اعتبار فیفا که، با وجود اعتراض گسترده مردم، به طور مداوم از تصمیم خود برای اعطای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر دفاع کرده محسوب شده است.

 

 

در ماه فوریه گاردین گزارش داد که از زمانی که در 10 سال پیش میزبانی جام جهانی به قطر اعطا شد، بیش از 6500 کارگر مهاجر در این کشور جان خود را از دست داده اند و اکثریت قریب به اتفاق از هند، پاکستان، سریلانکا، نپال و بنگلادش بوده اند.

 

نروژ ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نروژ ارلینگ هالند جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش

معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: به دلیل لغو برخی از پروازهای داخلی و خارجی ، زمان برگزاری برخی رقابتهای ورزشی جهانی به میزبانی این جزیره نیز تغییر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، عزیزالله فرضی‌پور امروز، اظهار داشت: از 27 تا 31 فرودین‌ماه قرار بود مسابقات جهانی تکواندو در این جزیره برگزار ‌شود تا کیش اولین میزبانی از رویداد ورزشی جهانی در سال جدید را تجربه کند.

وی افزود: اما به دلیل لغو پروازهای داخلی و خارجی که به دلیل حفظ امنیت مسافران انجام شد، زمان برگزاری این رقابت‌ها تغییر کرده و تاریخ جدید پس از برنامه‌ریزی مجدد اعلام می‌شود.

معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران آب و خدمات کیش با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی بسیار در این جزیره و استقبال فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری رقابت‌های جهانی و آسیایی در این جزیره، گفت: توسعه گردشگری ورزشی یکی از برنامه‌های مهم این معاونت است و ما همه تلاش خود را جهت تحقق آن انجام می‌دهیم.

به گفته فرضی‌پور علاوه بر رقابت‌های جهانی تکواندو، رقابت‌های آسیایی جودو، مچ‌اندازی، رقابت‌های جهانی مستر کاپ یخ‌نوردی و رقابت‌های بین‌اللملی ساحلی تنیس نیز تا تابستان امسال به میزبانی کیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • سهم قابل توجه خودروهای چینی در بازار جهانی
  • احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • عکس‌| استایل متفاوت و وایکینگی ارلینگ هالند
  • پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است
  • کنایه پدر هالند به کین و کاراگر: او بهترین گلزن است
  • گل ارلینگ هالند به لوتون تاون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 لوتون تاون)