Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@13:38:01 GMT

جشن تکلیف سیاسی رأی اولی ها، در کانون رأفت شوقان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۴۸۵۹

جشن تکلیف سیاسی رأی اولی ها، در کانون رأفت شوقان

جشن تکليف سیاسی رأي اولي ها همزمان با ايام دهه کرامت و در آستانه برگزاري انتخابات ۱۴۰۰ در منطقه شوقان شهرستان جاجرم اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاجر السادات هاشمی» مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت شوقان، با تبریک فرا رسیدن ایام دهه پربرکت کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و میلاد ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) گفت: به همین مناسبت و به دلیل تقارن این ایام با ایام انتخابات، مراسم جشنی برای نوجوانان رأی اولی ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی اعلام کرد: در این مراسم که در قالب برگزاری جشن میلاد کریمه اهل بیت علیهم السلام و ایام دهه کرامت بود نوجوانان رای اولی، اولین حضور خود در پای صندوق های رای و نقش آفرینی در عرصه تصمیم سازی ملی را جشن گرفتند.

 

 
هاشمی گفت: دختران و پسران رأی اولی با حضور مسئولان تقدیر شدند.

 

 
وی تشویق نوجوانان ‌جوانان به انتخاب اصلح را از اهداف برگزاری این مراسم ذکر کرد و افزود: تلاش ما توجه بیشتر آینده سازان  به نقش تاثیر گذار خود به عنوان آینده سازان این مرز و بوم اسلامی است.   

 

 

هاشمی همچنین استقبال از خدام رضوی در قالب طرح زیر سایه خورشید، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری ویژه نوجوانان ‌و جوانان و برگزاری مراسم عقد جوانان در مسجد با حضور خدام رضوی را از دیگر برنامه های تدارک دیده این کانون به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت نام برد.
 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)

تصاویری از حضور چهره های شاخص سیاسی در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی مشاهده می کنید.   به گزارش خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر مرحوم زهرا شجاعی، صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳، از مقابل منزل ایشان برگزار شد. در این مراسم چهره‌های شاخص سیاسی چون بهزاد نبوی، معصومه ابتکار، مصطفی کواکبیان و ... حضور داشتند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌جنوبی
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ سه میلیون نفر از پایگاه‌های میراث فرهنگی در نوروز بازدید کردند
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد