Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

تلاش رونالدو و مسی برای بالا بردن پرچم تیم ملی کشورهایشان/ خوشحالی پس از گل ملی پوشان ایرانی

مجتبی جباری، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال و معروف به زیدان آسیا در جدیدترین فعالیتش در فضای مجازی با انتشار تصویری از خود و فرزندش به استقبال 38 سالگی رفت.

لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی دنیای فوتبال با انتشار فیلمی از تمرینات تیم ملی آرژانتین در صفحه شخصی اش از آمادگی آلبی سلسته برای مسابقات کوپا آمریکا خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حامد لک، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار تصویری از احمد جانعلی، کاپیتان سابق باشگاه سایپا به درگذشت وی واکنش نشان داد.

مهدی طارمی، بازیکن مطرح فوتبال ایران و باشگاه پورتو، تصویری از خودش را در کنار بازیکنان تیم ملی منتشر کرد که آن ها را در حال بازگشت به تهران نشان می دهد.

علی علیپور، بازیکن تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال، در جدیدترین فعالیتش در فضای مجازی تصویری از خودش را در لباس این تیم منتشر کرد.

سید مهدی رحمتی، کاپیتان سابق و محبوب آبی‌های پایتخت با انتشار تصویر دکتر نوروزی در صفحه مجازی‌اش برای او در سمت جدیدش آروزی موفقیت کرد.

صفحه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در فضای مجازی تصاویری از بازگشت ملی پوشان فوتبال بعد از پایان مرحله اول گروهی جام جهانی به ایران را منتشر کرد.

حسین ماهینی، مدافع با تجربه تیم سایپا، تصاویری قدیمی از مهدی قایدی، مهدی طارمی و دانیال ماهینی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

کاوه رضایی، مهاجم تیم فوتبال شارلوای بلژیک و تیم ملی فوتبال ایران، تصویری از خودش را در کنار دراگان اسکوچیچ و سایر ملی پوشان در فرودگاه مهرآباد منتشر کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبالیست مشهور فوتبالیست معروف ورزشکاران ایرانی فضای مجازی تیم فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرنگار اسرائیل به ویترین تسنیم: به خودمان شلیک کردیم!

یک خبرنگار رژیم صهیونیستی با بازنشر ویترین امروز خبرگزاری تسنیم نوشت: تسنیم از صبح امروز با افتخار در حال توئیت کردن کلمه «بی‌خاصیت» است. فکر نمی‌کردم که می‌توانیم تنها با یک کلمه این چنین به تصویر دیگران از ما و به بازدارندگی‌مان لطمه وارد کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، یک خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی و پژوهشگر مرکز مطالعات امنیت داخلی این رژیم با بازنشر ویترین امروز خبرگزاری تسنیم نوشت: تسنیم از صبح امروز با افتخار در حال توئیت کردن کلمه «بی‌خاصیت» است. فکر نمی‌کردم که می‌توانیم تنها با یک کلمه این چنین به تصویر دیگران از ما و به بازدارندگی‌مان لطمه وارد کنیم.

به پای خود که نه، به قلب خودمان شلیک کردیم ... بگذریم.

وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان چه گفت؟ ضعیف نه! بی‌خاصیت

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش خبرنگار اسرائیل به ویترین تسنیم: به خودمان شلیک کردیم!
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • گاف جدید بایدن: به اسرائیلی‌ها گفتم به حیفا حمله نکنید!+ فیلم
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس