Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گوران پاندف، کاپیتان تیم ملی فوتبال مقدونیه شمالی پس از شکست تیمش مقابل اوکراین اظهار داشت: فقط ۴۵ دقیقه خوب بازی کردن در چنین مسابقاتی کافی نیست. ما باید در تمام مسابقات مانند نیمه دوم بازی کنیم. 

پاندف در ادامه گفت: ما با احتیاط بازی را شروع کردیم و وقتی یک گل در ابتدای نیمه دوم دریافت کردیم، کارمان سخت‌تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفم که بازی را واگذار کردیم؛ زیرا حداقل می‌توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. یورو مسابقاتی است که ما برای اولین بار در آن حضور داریم.

بیشتر بخوانید

اوکراین ۲ - مقدونیه شمالی یک/ نخستین پیروزی شاگردان شوچنکو در یورو ۲۰۲۰ رقم خورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های اروپا یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!

به گزارش همشهری‌آنلاین، اتلتیکومادرید و بارسلونا رویای فینال تمام‌اسپانیایی این دوره لیگ قهرمانان اروپا را با کام‌بک‌هایی که در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی خوردند، به فنا دادند. بارسا که رویای فینال تمام‌کرویفی روبه‌روی منچسترسیتی را هم از بین برد. این ۲‌تیم هر ۲بازی رفت خود را برده بودند و برای صعود تنها به یک تساوی نیاز داشتند. بارسا پیروزی ۳ بر ۲ در زمین حریف را با شکست خانگی ۴ بر یک از دست داد و اتلتیکو مادرید برد خانگی ۲ بر یک را در زمین راحت‌ترین تیم این مرحله یعنی دورتموند با شکست ۴ بر ۲ نابود کرد. حالا صعودکنندگان گروه مرگ در نیمه‌نهایی به هم رسیده‌اند و دورتموند و پاریس باید برای رسیدن به دیدار پایانی دیگری را قربانی کنند. وقتی قرعه‌کشی مرحله گروهی انجام شد، خیلی‌ها گمان می‌بردند دورتموند آخر می‌شود و به لیگ اروپا هم راه نمی‌یابد و پاریس و میلان به دور حذفی می‌روند و نیوکاسل سوم می‌شود.

پاریس می‌تواند برای دومین‌بار به فینال برسد. آنها اولین‌بار در فصل ۲۰-۲۰۱۹ خودشان را به دیدار نهایی رساندند و در یک‌هشتم همین دورتموند را شکست دادند اما در نهایت به بایرن باختند و دست‌شان به جام نرسید.

بوروسیا دورتموند برای چهارمین‌بار و برای نخستین‌بار از فصل ۱۳-۲۰۱۲ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

این دومین باری بود که اتلتیکو مادرید پس از فینال ۲۰۱۴(شکست ۴بر یک مقابل رئال‌مادرید) در یک بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ۴‌گل دریافت کرد. ۱۳‌گل دریافتی آنها در رقابت‌های این فصل بیشترین گل خورده آنها در یک دوره لیگ قهرمانان اروپاست و ۲۳‌گل زده آنها دومین رکورد گلزنی‌شان.

۵‌گل از ۶گل یولیان برانت در لیگ قهرمانان اروپا برای بوروسیا دورتموند در بازی‌های خانگی به ثمر رسیده. گل به اتلتیکو نخستین گل او در مرحله حذفی این رقابت‌ها بود.

متس هوملز برای یولیان برانت پاس‌گل داد که دومین پاس‌گل او در لیگ قهرمانان اروپا (۸۷‌بازی) به‌حساب می‌آید. پاس گل قبلی‌اش ۱۱‌سال و ۱۴۷‌روز پیش (نوامبر ۲۰۱۲) مقابل آژاکس ثبت شده بود.

متس هوملز (۳۵‌سال و ۱۲۲روز) مسن‌ترین بازیکنی شد که در ۲۲سال گذشته لیگ قهرمانان گل به‌خودی می‌زند. لوران بلان با ۳۶سال و ۱۴۲روز مسن‌ترین بازیکن قبلی بود.

تنها منچسترسیتی‌(۱۲) گلزنان متفاوت‌تری (به استثنای گل‌به‌خودی‌ها) در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل نسبت به بوروسیا دورتموند(۱۱) داشته است.

اتلتیکو مادرید در ۱۱بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها گل خورده که این طولانی‌ترین دوره بدون کلین‌شیت آنها از ژوییه ۲۰۰۴(همچنین ۱۱بازی) است.

کد خبر 845366 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری