Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رهبر انقلاب بارها به صراحت لزوم زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری را مورد تاکید قرار داده‌اند. رهبر مظعم انقلاب روز ۲۹ بهمن در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی فرمودند:«انتخابات یک امکان برای ملّت است، یک ظرفیّت بزرگ برای پیشرفت کشور است؛ شور انقلابی مردم را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور انقلابی خودشان را نشان بدهند، این موجب امنیّت کشور می‌شود، این موجب پس زدنِ دشمنان می‌شود، طمع دشمن را در کشور کم می‌کند. انتخابات هر چه پُرشورتر، هر چه با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه باشد، اثرات و منافعش برای کشور و برای خود مردم بیشتر خواهد بود. انتخابات برای کشور یک افتخار است، یک فرصت است، یک امکان است، یک ذخیره است که اگر شرکت پُرشور مردم باشد، این یقیناً به آینده‌ کشور کمک خواهد کرد»

شهناز حواری‌نسب از شهروندان سنندجی می‌گوید: 68 سال سن دارم در تمام انتخاباتی که در کشور برگزار شده و به ذهن دارم شرکت کرده‌ام در این دوره نیز قطعا شرکت خواهم کرد.

شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است شرکت در این عرصه سرنوشت‌ساز سیاسی از اهمیت زیادی برخوردار است و با امنیت ما گره خورده است.

شرکت در انتخابات پیش‌رو از چند جنبه دارای اهمیت است، مردم به خاطر مشکلات اقتصادی در فشار هستند نگرانی‌هایی وجود دارد اما نباید این نکته مهم را فراموش کنیم که رفع این مشکلات تنها با روی کار آمدن دولتی قوی، مردمی و معتقد به توان داخلی ممکن خواهد شد.

چشم دشمنان ما در بیرون از مرزها به انتخابات است به زعم خود می‌خواهند نشان دهند که مردم از انقلاب مایوس شده‌اند و دیگر به صحنه نمی‌آیند، ما نباید این فرصت را که بیش از 42 سال است منتظر آن هستند به آنها بدهیم.

مردم با وجود تمام مشکلات میدان را خالی نمی‌کنند

مردم همواره ثابت کرده‌اند با وجود تمام مشکلات هرگز میدان را خالی نمیکنند نارضایتی مردم از سوء مدیریت و عملکرد ضعیف کسانی است که در دوره‌های قبل وعده دادند که چنین و چنان خواهند کرد، اما متاسفانه کمتر شاهد تحقق این وعده‌ها بودیم.

از دولت آینده انتظار داریم مشکلات معیشت و به ویژه اشتغال جوانان را حل کند البته زمانی می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که خودمان نیز با حضور حداکثری و آگاهانه اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنیم.

این انتظار از دولت آینده وجود دارد  زمینه رفع مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال جوانان را فراهم سازد

 

این انتظار از منتخب مردم نیز وجود دارد که قدر تک تک آرای مردم را بداند و اصل مهم صادق بودن و عمل به وعده‌ها را به عنوان خط قرمز ملاک حرکت خود و کابینه‌اش قرار دهد.

جامعه ما نیاز به رئیس جمهور و شوراهایی دارد که صادقانه و برای خدا کار کنند، هم و غمشان تلاش برای رفع مشکلات مردم باشد.

سربلندی و عزت امروز ملت ایران از انقلاب است و مشارکت مردم در عرصه‌های مهم سیاسی و غیره به ویژه در شرایط کنونی از اهمیت مضاعفی برخوردار است این ایده درستی نیست که چون شرایط اقتصادی و معیشتی مردم مناسب نیست در انتخابات شرکت نکنیم مهم‌ترین نیاز امروز مشارکت آگاهانه است.

شرکت در انتخابات دفاع از ارزش‌های انقلاب است هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمنان ما به آنچه دنبالش هستند برسند، مردم ایران ثابت کرده‌اند همیشه پیروز صحنه‌های سرنوشت‌ساز هستند.

پیروزی در 8 سال جنگ تحمیلی، مقابله با تحریم‌ها، ایستادگی در برابر ضدانقلاب و ...از افتخارات ملت ایران است اینها ارزش‌هایی هستند که به سختی به دست آمده‌اند و حفظ آنها رسالت و وظیفه تک تک ماست.

کلید بی‌اثر آقای روحانی...

پیمان بایزیدیان می‌گوید: کسانی که به نظام جمهوری اسلامی معتقدند و قانون اساسی را قبول دارند باید در انتخابات مشارکت داشته باشند این وظیفه شرعی و دینی است.

قطعا در انتخابات شرکت خواهم کرد و فردی که براساس شاخص‌های مطرح شده از سوی رهبر انقلاب لایق نظام و مردم باشد رأی خواهم داد و امیدوارم مردم با مشارکت بالای خود کسی را انتخاب کنند که واقعا بتواند حرکت جهادی را برای عبور از مشکلات انجام دهد.

آقای روحانی با کلید آمد گفت مشکلات را حل می‌کنم رونق به تولید و اقتصاد می‌دهم اما آنچه از تمام این شعارها نصیب ملت شد تورم، فشار اقتصادی و رکود تولید بود که مهمترین دلیل آن بی‌توجهی به توانایی‌های داخلی و گذاشتن تمام نیرو و انرژی برای ایجاد ارتباط با بیرون مرزها بود.

واقعا اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب نبود شاید امروز شرایطی را شاهد بودیم که بخش زیادی از داشته‌هایمان به خاطر برنامه‌ریزی‌های غلط دولتمردان از بین می‌رفت.

دولت تدبیر به وعده‌هایی که به مردم کردستان داد عمل نکرد، مردم با امید پای صندوق‌ها آمدند، اگر امروز شاهد دلسردی جامعه در مورد مشارکت در انتخابات هستیم دلیل اصلی آن عملکرد ضعیف دولت و عملیاتی نشدن وعده‌های آقای روحانی و حتی رئیس جمهورهای قبل است.

عشق به رهبر همه را به میدان می‌آورد

بخاطر رهبر و انقلاب نباشند مردم در میدان حضور نخواهند یافت ولی برخلاف تصورات و تلاش دشمنان مردم بار دیگر با لبیک به ندای رهبری و به عشق ایشان با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات موجب یاس دشمنان و خوشحالی دوستداران نظام خواهند شد.

از دولت و رئیس جمهور آینده انتظار داریم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت اصلیشان باشد زندگی برای بخش قابل توجهی از جامعه ما سخت می‌گذرد واقعا نیاز به توجه دارند.

رئیس جمهور باید همه ملت را به یک چشم ببیند و به داد مردم برسد و مشکلات اقتصادی و اشتغال را رفع کند.

عملیاتی نشدن وعده‌ها

سارا از دیگر شهروندان سنندجی هم می‌گوید: انگیزه زیادی برای مشارکت در انتخابات وجود ندارد مردم از وعده‌هایی که داده شد و هرگز رنگ عمل به خود نگرفت گوششان پر شده است.

صادق نبودن و عملیاتی نکردن وعده‌ها در دوره‌های پیاپی انتخابات رئیس جمهور و شوراهای شهر و روستا به اعتماد عمومی ضربه زده است.

همه ما می‌دانیم دشمنان از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات وحشت دارند پس هر رأی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تیری به قلب دشمن خواهد بود.

هر رأی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تیری به قلب دشمن خواهد بود

 

شوراها و کاندیداهای ریاست جمهوری باید با اعلام برنامه‌های قابل عملیاتی شدن در جامعه شور و نظاط برای مشارکت در انتخابات ایجاد کند اینکه بلاخره یک نفر به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود شکی نیست اما بهتر است مردم بجای گوشه گیری مشارکت آگاهانه در انتخابات داشته باشند.

مردم در کنار انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای شهر و روستا را نیز جدی بگیرند و به کسی رأی بدهند که دیانت، امانتداری و صداقت و....داشته باشد و برای شهرش مفیدباشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات رهبر انقلاب مشارکت انتخابات شرکت مشکلات اقتصادی رئیس جمهور وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سالار علی ویسی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسوول برگزار شد،اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود:در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد:اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد:بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898991

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند