Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس قم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اولویت اصلی مأموریت اورژانس در هر شرایطی ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مصدومان است گفت: آمبولانس‌های ما در ۴ ستاد پشتیبانی داخل شهر قم و بخشداری‌های پنجگانه قم از ساعت ۷ صبح تا پایان رأی گیری مستقر می‌شوند.

فراهانی تاکید کرد: چنانچه نیازی به این آمبولانس‌ها باشد الویت ما ارائه خدمات به مصدومان سوانح است و آمبولانس‌های مستقر در ستادهای پشتیبانی سریعاً به محل حادثه اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی قم نیز با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات برای افزایش میزان ایمنی و پیشگیری از سوانح احتمالی چک لیست اولیه ایمنی شعب اخذ رأی تدوین و در اختیار مسئولین قرار گرفته است گفت: آتش نشانی قم برای حفظ آمادگی در برابر حوادث احتمالی خودروهای عملیاتی خود را در چهار ستاد پشتیبانی انتخابات، فرمانداری قم، مصلی قم و مصلی پردیسان مستقر شده‌اند.

سیامک محبی رئیس مرکز بهداشت استان قم هم با تاکید بر اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها برای حفظ سلامت همشهریان و رأی دهندگان در روز جمعه ۲۸ خردادماه گفت: ۱۰۷ اکیپ بازرسی و نظارتی در شعب اخذ رأی و در صندوق‌های سیار در شهر و روستا بر رعایت صحیح پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند نمود.

کد خبر 5237422

منبع: مهر

کلیدواژه: قم انتخابات 1400 اورژانس آتش نشانی مرکز بهداشت استان قم انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان عکس استانها بوشهر اردبیل آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران

حمید قویدل روز دوشنبه اظهار کرد: این اتوبوس حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می‌کرده که بعد از محدوده تله کابین واژگون شده است.

به گزارش ایرنا، وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره قشم الحاق شد
  • ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های بوشهر در حال ساخت
  • احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی هرمزگان در آماده باش قرار گرفتند
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی/آماده باش کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در هرمزگان