Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:06:56 GMT

دی‌بروین برگشت، بلژیک جان گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۳۵۱

دی‌بروین برگشت، بلژیک جان گرفت

تیم ملی فوتبال بلژیک توانست با برتری دو بر یک برابر دانمارک خیال خود را بابت صعود از مرحله گروهی عملا قطعی کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه دور دوم رقابت های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ دو تیم ملی فوتبال بلژیک و دانمارک برابر هم به میدان رفتند. که دانمارک خیلی زود در دقیقه ۲ به گل رسید. یوسف پولسن مهاجم تیم ملی فوتبال دانمارک توانست در ثانیه ۹۹ دروازه بلژیک را باز کند و به این ترتیب زننده دومین گل زودهنگام تاریخ یورو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اتفاق تلخی که برای کریستین اریکسن در دیدار دانمارک و فنلاند در ورزشگاه پارکن کپنهاگن رخ داد، در دقیقه ۱۰ بازی برای مدت کوتاه متوقف شد و بازیکنان کریستین اریکسن را تشویق کردند. 

دانمارک در نیمه نخست بازی بسیار خوبی ارائه داد و موقعیتی به بلژیک نداد تا دروازه این تیم را تهدید کند تا نیمه اول با برد دانمارک همراه باشد.

در نیمه دوم روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک تصمیم به استفاده از کوین دی بروین به جای دریس مرتنس گرفت و ورود این بازیکن باعث شد تا بلژیک جریان بازی را به سود خود تغییر دهد. 

حرکت زیبای لوکاکو با پاس دی بروین به تورگان هازارد رسید تا این بازیکن در دقیقه ۵۴ بازی را به تساوی کشاند. 

دی بروین در ادامه و در دقیقه ۷۰ گل دوم تیمش را نیز با شوتی زیبا به ثمر رساند تا بلژیک بازی باخته را تغییر دهد و ۲ بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

در دقیقه ۷۶ تکل توبی آلدرویلد بازیکن تاتنهام دروازه بلژیک را نجات داد و نگذاشت تا برایتویت گلزنی کند و بازی را به تساوی کشاند. 

در دقیقه ۸۷ ضربه برایتویت دیرک دروزاه بلژیک را لرزاند و این موقعیت نیز وارد دروازه نشد تا بازی با برتری ۲ بر یک بلژیک خاتمه یابد و کار دانمارک برای صعود خیلی سخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ تیم ملی فوتبال بلژیک تیم ملی فوتبال دانمارک دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی فوتبال هلند امروز بین تیم‌های فاینورد و نایمخن برگزار شد. این دیدار که به دلیل آتش‌سوزی در ورزشگاه دقایقی متوقف شد، درنهایت با تک‌گل ایگور پیکسائو با پیروزی فاینورد پایان یافت.

بازی با برتری فاینورد آغاز شد و شوت از راه دور پیکسائو که با واکنش دروازه‌بان دفع شد، هشدار بزرگی برای نایمخن بود.

چند دقیقه بعد اولین موقعیت نایمخن ایجاد شد، جایی که ضربه سر یوری باس را دروازه‌بان فاینورد دفع کرد.

در ادامه دوباره فاینورد بازی را در دست گرفت و حتی چندین موقعیت هم خلق کرد اما در گلزنی ناکام بود و نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم هم فاینورد تیم برتر میدان بود تا اینکه دیدار تحت تاثیر آتش‌سوزی در بین هواداران قرار گرفت و داور تصمیم گرفت برای دقایقی تا رفع مشکل بازی را متوقف کند.

ثانیه‌هایی پس از آغاز مجدد بازی، ایگور پیکسائو در دقیقه ۵۹ با شوتی از مرکز محوطه جریمه موفق شد فاینورد را به برتری برساند.

فاینورد پس از گلزنی هم دست از حمله برنداشت و چندین بار دروازه نایمخن را تهدید کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی هیچکدام از دو تیم موفق به خلق حمله جدی نشدند و تنها اتفاق مهم بازی اخراج یانکوبا مینته، ستاره فاینورد، با دریافت کارت زرد دوم بود. 
در دقیقه ۸۷ علیرضا جهانبخش به جای کالوین استنگز وارد بازی شد.

درنهایت داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و فاینورد به مقام قهرمانی جام حذفی رسید.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏