Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم اول رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال با کسب دومین برد متوالی خود در مرحله گروهی یورو، دومین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از شب هفتم (شب دوم از دور دوم رقابت‌های مرحله گروهی) امشب پنجشنبه از ساعت 20:30 به وقت تهران تیم‌های فوتبال بلژیک و دانمارک در ورزشگاه پارک شهر دانمارک به مصاف هم رفتند که این بازی را بلژیکی‌ها با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلژیک در حالی با کسب دومین برد متوالی‌اش صدرنشین جدول رده‌بندی گروه B باقی ماند و به عنوان دومین تیم پس از ایتالیا راهی مرحله یک هشتم نهایی شد که نیمه اول این بازی را باخته بود.

در این بازی دانمارکی‌ها شروعی طوفانی داشتند و در همان دقیقه دوم توسط یوسف پولسن به گل رسیدند. این سریعترین گل شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا از ابتدای مسابقات تا به امروز بود. این گل اما سبب نشد که دانمارک دست از بازی هجومی بردارد و حملات این تیم ادامه پیدا کرد و حتی می‌توانست گل دوم را هم به ثمر برساند که در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری یک گله تیم میزبان در نیمه نخست به پایان رسید. یکی از حواشی مهم نیمه نخست این بازی توقف بازی در دقیقه دهم برای تشوق کریستین اریکسن، هافبک تیم فوتبال دانمارک بود که در بازی قبلی این تیم برابر فنلاند دچار ایست قلبی شد و به سبب آن هنوز در بیمارستان به سر می‌برد.

یورو 2020| پیروزی یک نیمه‌ای دانمارک برابر بلژیک با سریع‌ترین گل جام/ اریکسن یک دقیقه تشویق شد + عکس

 

در نیمه دوم  با ورود کوین‌دی‌بروینه، ستاره خط میانی بلژیکی‌ها به میدان (ستاره منچسترسیتی به دلیل مصدومیت بازی اول تیمش را از دست داده بود) ورق کاملاً به سود بلژیک برگشت و اضافه شدن ادن ازار ستاره خط میانی رئال مادرید هم بر قدرت تیم اول رنکینگ فیفا افزود. ورود این دو بازیکن خیلی زود تأثیرش را گذاشت و در دقیقه 55 بود که کوین‌ دی‌بروینه با ورود به محوطه جریمه دانمارک و ارسال یک پاس عالی، هم‌تیمی‌اش تورگان ازار را با دروازه خالی حریف تنها گذاشت و او هم گل تساوی را به ثمر رساند. 15 دقیقه بعد بلژیکی‌ها گل دوم را به ثمر رساندند و این بار هم ستاره منچسترسیتی نقشی مستقیم در رقم خوردن آن داشت. پاس این گل را ادن ازار داد و بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس هم با یک شوت از بیرون محوطه جریمه کاسپر اشمایل کرا مغلوب کرد.

این گل در نهایت باعث ثبت دومین برد متوالی شاگردان روبرتو مارتینس شد تا آنها با 6 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول گروه B تثبیت و به دور بعدی رقابت‌ها صعود کنند.

دانمارک اما با قبول دومین باخت متوالی چشم به بازی آخرش در مرحله گروهی برابر روسیه می‌دوزد تا بلکه با بردن آن مسابقه به مرحله بعدی صعود کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه 8 با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه 10 گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شوند.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است، نه حذف ژاپن

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه 26 برای قهرمان 12 دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه 24 باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه 36 برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه 37 نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

تیم ملی ایران از ساعت 17:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود