Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ۶ پژوهشکده، مرکز تحقیقات و هسته های علمی بسیج دانشجویی فارس طی بیانیه ای از عموم مردم و به خصوص نخبگان استان فارس برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است؛

«در زمان انتخابات دو جمله حیاتی در ذهن ما بسیارخطور می‌کند، چرا باید رأی داد و به چه کسی باید رأی داد؟

صحبت ما با شما مردم، به خصوص جوانان و حتی رأی اولی ها که طبق بیانات مقام معظم رهبری این حضور شما یک جشن تکلیف سیاسی هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک جمله زیاد شنیده ایم باید رأی دهیم چون سرنوشت کشورم به رأی من بستگی دارد، از یک زاویه مهم به این مسئله بنگیریم این است که اگر رأی ندهیم بدین معناست که تو برایم تصمیم بگیر! من این توانایی و قدرت تصمیم گیری را ندارم! این تو یک کلمه بسیار خطرناک است زیرا رأی داده‌ای، نه به استقلال فکری و آزادی که خون دل ها و خون جگرها بخاطر آن ریخته شده است و اگر این "تو" بدست دشمنان و حسودان این خاک و نظام برسد، انتخاب را برای آنها بازتر کرده‌ای و مطئنا آینده زیبایی را رقم نخواهند زد. پای صندوق رأی بیا با هر درک سیاسی و موقعیتی که هستی اول برای شعور ادراکی خودت احترام گذاشته ای و دوم به مردمی که چشم امیدشان به رأی تو است نه انتخاب دیگران و در درجه دوم به یک فرد مدبر و اصلح رأی بدهید تا ما جوانان بتوانیم حال نیز با ظرفیت هایی که هم خودمان و نیز دولت آینده ایجاد خواهد کرد برای ساخت و حل مسائل کشورمان قدم برداریم.

به این صحبت دوستانه ما جوانان اعتماد کنید و مطمئن باشید سرتاسر انرژی هستیم برای رقم زدن چشم اندازی روشن و ساز وکاری بهتر برای حل دغدغه های شما مردم و با ماموریتی که شما به ما سپرده اید تمام کوشش خود را برای سرافراز بودن بکار گیریم. ما نیز از جنس شما مردم و تمام سختی های موجود را درک می کنیم و این بار می خواهیم همدل تر و با تکیه بر شما این مسیر پر پیخ و خم را هموار کنیم حتی برای برای آسایش رفاه و اقتصادی مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

این شروعی است برای رشد و ترقی کشور عزیزمان ایران با استفاده از ظرفیت های علمی ما جوانان و حمایت شما مردم همیشه در صحنه ایران ...

پس همه همدل به این بیانیه میرسیم که رأی میدهم چون نگاهمان به توانایی خودمان است و کسی دلسوز ما نیست و تنها و تنها خودمان! طبق صحبت های مقام معظم رهبری ما باید به جوانان تکیه کنیم و ما جوانان نیز در مسیر این صحبت مهم آقا قدم های استواری خواهیم برداشت تا به آرمان های انقلاب نزدیک شویم در صورت حضور پررنگ و انتخاب دقیق شما مردم سلحشور....

جمله آخر را بیان می‌کنیم اینکه چشم سه گروه به ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است، دشمنان این خاک و مردمی امیدوار و البته ناراضی از بعضی مسائل که طبق فرمایشات حضرت آقا به حق است ولی با آمدن پای صندوق رأی قابل حل است و نگاه، شهدایی که خون جگر ریخته اند و نگذاریم خدایی نکرده این دفعه خون دل بخورند!

پس رأی خواهیم داد چون تنها یک انتخاب شخصی نیست بلکه یک مسئولیت ملی و الزام سیاسی در این برهه مهم تاریخی است.»

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیانیه انتخاباتی پژوهشکده علمی بسیج دانشجویی فارس انتخابات 1400 ما جوانان شما مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال بسیج دانشجویی گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود

وی افزود: بسیج دانشجویی می‌گوید چرا حرف‌هایی که می‌زنید عمل نمی‌کنید .انتظار داریم ۱۰ مورد بیاورید و بگویید که چرا به این کار‌ها عمل نکردید .می گویید حضور کم در دانشگاه‌ها، بزنید حضور وزیر در دانشگاه تهران، علامه، خواجه نصیر، علم و صنعت.

وی ادامه داد: حضرت علی می‌فرمایند وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد؛ باید یک حرفی بزنید که وجدان آدم، انسان را راحت بگذارد. بیش از ۶۰ سفر استانی داشتیم و با دانشجویان و اساتید دیدار داشتیم.حتی در تعطیلات عید در گروه‌های مجازی اساتید و دانشجویان حضور داشتم و به سوالات جواب دادم.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

زلفی گل در ادامه گفت:بحث پژوهانه جامع را در برنامه توسعه هفتم آورده‌ایم،   سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

وی ادامه داد: کارانه در وزارت بهداشت وجود داشت در وزارت علوم نبود، این را مصوب کردیم .برای اولین برای استادانی که طی 5 سال گذشته استخدام  شدند پژوهانه ویژه اختصاص دادیم.

وی افزود: می گویید حضور کم در دانشگاه‌ها، بزنید حضور وزیر در دانشگاه تهران، علامه، خواجه نصیر، علم و صنعت .برای دانشمندان یک و دو درصد پژوهانه و اعتبار ویژه اختصاص دادیم .امسال یک ردیف ویژه در قانون بودجه برای پژوهانه آورده ایم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بورسیه صنعت را برای اولین بار رقم زدیم/ مجلات تحت نمایه بین‌المللی را ۱۰۰ درصد افزایش خواهیم داد

وزیر علوم و تحقیقات در ادامه گفت:با اتاق بازرگانی هماهنگ کردیم تا دانشجویان رتبه خاص بورسیه شوند و نگران آینده شغلی خود نباشند.یک کارگروهی شکل دادیم تا برای تمام مدیرمسئولان و سردبیران مجلات علمی کارگاه آمورشی بگذارند تا چه جوری مجلات ما تحت نمایه بین المللی دربیاید.

وی افزود: طی ۴۳ سال ۱۰۱ مجله وابسته به وزارت علوم تحت نمایه بین المللی بود، ولی در دوره ما تا الان ۶۷ مجله و بیش از ۱۰۰ درصد رشد خواهیم داد.

 

 

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تولید انواع بذر در مراکز تحقیقات کشاورزی فارس
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد