Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو عیسائیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور پرشور مردم کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از نگرانی‌های شهروندان در دوره‌های مختلف انتخاباتی نصب پوستر، بنر و دیگر اقلام تبلیغاتی نامزدها در سطح شهر به ویژه بر روی مبلمان و جداره شهری است که این دغدغه قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: حجم زیاد تبلیغات نشانه شور انتخاباتی و زمینه‌ای برای مشارکت حداکثری است، اما پس از پایان زمان تبلیغات، شهرداری کرمانشاه نسبت به جمع‌آوری این اقلام و پاکسازی چهره شهر اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه در حوزه معاونت خدمات شهری با استفاده از ظرفیت نیروهای خدماتی در کمتر از ۲۴ ساعت پس از پایان زمان تبلیغات انتخابات سطح شهر را پاکسازی می‌کند.

عیسائیان تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های شهرداری کرمانشاه در انتخابات زیبایی و آراستگی شهر است، به همین دلیل اکیپ پاکسازی اقلام تبلیغاتی در مناطق هشت‌گانه شهرداری آغاز به کار کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به حجم بالای تبلیغات انتخاباتی به ویژه از سوی نامزدهای شورای شهر اسلامی شهر در کرمانشاه گفت: شهرداری با استفاده از تمام نیروهای خدمات شهری به پاکسازی تبلیغات انتخاباتی اقدام کرده است.

عیسائیان با بیان اینکه یک صد نقطه از سطح شهر کرمانشاه برای تبلیغات نامزدها در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: برخی از نامزدها به این موضوع توجه نکرده و نسبت به نصب پوستر و بنر در مکان‌های متفرقه خارج از چهارچوب قانونی مشخص شده اقدام کردند.

وی با تاکید بر بی‌طرف بودن شهرداری کرمانشاه در انتخابات افزود: شهرداری کرمانشاه با توجه به دستورالعملی که برای تبلیغات محیطی اعلام شده و با رعایت عدالت، تخلفات تبلیغاتی نامزدها را به دستگاه قضائی گزارش داده است.

کد خبر 5237330

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه انتخابات شهرداری کرمانشاه انتخابات شوراي شهر انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها آمار کرونا اردبیل انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز تبلیغات انتخابات شهرداری کرمانشاه خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد