Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:05:04 GMT

مار سمی در لانه خواهران دوقلو!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۶۹۹

اگرچه مادرم به ازدواج من و خواهر دوقلویم با دو برادر رضایت نمی داد اما با اصرارهای من که عاشق «نوید» شده بودم بالاخره کوتاه آمد و با این ازدواج موافقت کرد.

به گزارش خراسان، در این میان خواهر شوهرم مانند یک مار سمی بر زندگی مان چنبره زد و با ارسال پیام و تصاویر از گوشی تلفن من و خواهرم به مردان غریبه بلایی به سر ما آورد که.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

زن 23 ساله که به همراه خواهر دو قلویش وارد اتاق مددکاری اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد شده بود تا راهی برای اثبات بی گناهی اش از اتهام خیانت بیابد درباره این ماجرا به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: شش سال قبل دو برادر به نام های حمید و نوید که در همسایگی ما زندگی می کردند به خواستگاری من و خواهر دوقلویم آمدند.

«حمید» که خواستگار خواهرم «مهین» بود در یک شرکت خصوصی کار می کرد اما نوید برادر کوچک تر او بیکار بود به همین دلیل مادرم با ازدواج من و نوید مخالفت می کرد و از سوی دیگر اعتقاد داشت اگر در زندگی یکی از ما مشکلی به وجود بیاید، زندگی خواهر دیگر هم متلاشی می‌شود.

با وجود این، من عاشق نوید شده بودم و به این حرف ها گوش نمی کردم تا این که بالاخره مادرم در حالی با اکراه به این ازدواج رضایت داد که فقط هفته ای یک بار با نامزدهایمان ملاقات کنیم اما حمید و نوید بعد از ازدواج شرط مادرم را زیر پا گذاشتند و هر روز به بهانه های مختلف به دنبال من و خواهرم می آمدند تا با هم بیرون برویم. این موضوع به یک درگیری خانوادگی منجر شد تا جایی که من و خواهرم از مادرم به خاطر دخالت در امور زندگی شخصی شکایت کردیم. مادرم نیز در دادگاه تعهد داد که دیگر در زندگی ما دخالت نکند.

با آن که مادرم می گفت دیگر دخترانی به نام شهین و مهین ندارد ولی رفت و آمد و معاشرت های ما زیادتر شد بدین ترتیب من و خواهرم در حالی زندگی مشترکمان را بعد از یک سال آغاز کردیم که رفت و آمدی با خانواده خودمان نداشتیم تازه بعد از ازدواج فهمیدیم که همسرانمان دست بزن دارند و به هر بهانه ای ما را به باد کتک می گرفتند تا جایی که به دلیل همین رفتارهای خشن آن‌ها، من و خواهرم دیگر امیدی به آینده زندگی مشترکمان نداشتیم و از طرفی هم نمی توانستیم اعتراضی بکنیم.

خلاصه زندگی ما در همین شرایط اسفبار ادامه داشت تا این که خواهرشوهرم از همسرش طلاق گرفت. او که چند دوست پسر داشت به بهانه های مختلف به منزل من و خواهرم می آمد و تصاویری از ما یا منزلمان را برای مردان غریبه می فرستاد. اوحتی من و خواهرم را سر قرارهایش با افراد غریبه می برد یا از گوشی تلفن ما به آن ها پیامک می داد. من و خواهرم نیز برای آن که با سخن چینی های خواهرشوهرم از همسرانمان کتک نخوریم، چیزی نمی گفتیم و با او همراهی می‌کردیم تا این که دو سال قبل من پسران دوقلویم را باردار شدم و رفت و آمدهای خواهرشوهرم به منزل ما کمتر شد چرا که همسر من بیکار بود و در خانه حضور داشت از طرف دیگر شوهر مهین شب کار بود و خواهرشوهرم به بهانه این که نزد مهین می رود تا تنها نماند با دوستانش قرار می‌گذاشت و شب ها را در کنار آن ها سپری می کرد. در همین وضعیت پسران دوقلویم به دنیا آمدند ولی یکی از آن ها در بیمارستان فوت کرد.

من که از این ماجرا دچار ناراحتی روحی شده بودم، برای مدتی به خانه خواهرم رفتم. در این مدت بهانه گیری های نوید بیشتر شد تا حدی که یک روز مرا به خاطر دیرآوردن ظرف غذا به شدت کتک زد. من هم که عصبانی شده بودم با برادرم تماس گرفتم که به خانه خواهرم بیاید وقتی «مرتضی» به خانه شهین آمد نوید با او درگیر شد و در نهایت هر دو برادرما را از خانه بیرون انداختند.

حالا هم که به تصاویر و پیامک هایی دست یافته اند که خواهرشوهرم برای مردان غریبه ارسال کرده بود، مدعی هستند که من و مهین به آن ها خیانت کرده ایم در حالی که من و خواهرم هیچ گناهی نداریم و تنها در برابر رفتارهای غیرمتعارف خواهرشوهرم سکوت کرده ایم و...

شایان ذکر است، با صدور دستوری از سوی سرگرد مهدی کسروی (رئیس کلانتری طبرسی شمالی) پرونده خواهران دوقلو توسط کارشناسان زبده کلانتری مورد بررسی های کارشناسی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مار سمی خواهران دوقلو انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری من و خواهرم من و خواهر شده بودم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه بهار فصل تخم گذاری پرستو‌های دریای است، گفت: پرستو‌های دریایی تیره در غرب تالاب انزلی ۱۰۰ لانه ساختند.
تورج صادقی با اشاره به ورود هزار پرستوی دریایی تیره به غرب تالاب انزلی افزود: این پرستو‌ها با آشیانه سازی در چندین کلونی بزرگ لانه گزینی خود را آغاز می‌کنند.
وی با بیان اینکه این گونه از پرنده‌ها کلونی در غرب تالاب بندر انزلی زاد آوری دارند اضافه کرد: عمق مناسب آب، پوشش گیاهی مطلوب و زنجیره غذایی کامل بستر مناسبی برای لانه گزینی این پرستو‌ها است.
صادقی گفت: کارشناسان محیط زیست همزمان با زاد آوری این پرنده ها، کار حلقه گذاری جوجه‌های این پرستو‌ها را آغاز می‌کنند. 
پرستو دریایی تیره با (نام علمی: Chlidonias hybridus) گونه‌ای پرستوی دریایی از تیرهٔ کاکائیان است. این پرستوی دریایی پرنده‌ای پرجنب و جوش است که برای به دست آوردن غذا شیرجه رفته و آن را می‌قاپد.
این پرنده اغلب در آب‌های داخلی زندگی می‌کند و در زمستان‌ها نیز گاه به صورت گذری در کرانه‌های دریا‌ها دیده می‌شود و بر علف‌های شناور روی آب در تالاب‌ها آشیانه می‌سازد. 
گیلان دارای بیش از ۳۰ هزار هکتار پهنه تالابی است و این پهنه‌ها زیستگاه بیش از ۳۰۰ گونه پرنده به خصوص پرندگان مهاجر است.

دیگر خبرها

  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید