Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشیدی نژاد از پیش بینی قوی ترین پروتکل های بهداشتی برای انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد و افزود: زیرا پای مسئله ملی و حق مسلم و وظیفه قانونی و شرعی و سرنوشت ممکلت در میان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد، شب انتخابات در گفتگو با مردم از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان با اشاره به آخرین وضعیت کووید ۱۹ گفت: استان به دلیل پهناور بودن، پیکی را پشت سر گذاشت و شیب نزولی گرفت و الان در وضعیت ثبات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: برخی شهرستان ها وضعیت خیلی خوبی دارند و شیب نزولی آنها قابل توجه و چشمگیر است و در برخی شهرستان ها موج سینوسی دیده می شود و به دلیل شرایط اقلیمی متفاوت استان، دیرتر از استان های دیگر پیک را پشت سر گذاشتیم.

 

 

وی با بیان اینکه الان شرایط نسبتاً خوبی در مقایسه با استان های همجوار داریم؛ اظهار کرد: برای اینکه انتخابات خوبی داشته باشیم و مردم نگران شرکت در حق مسلم و ملی و شرعی خود یعنی انتخابات، نباشد؛ پیش بینی هایی صورت گرفته و همگام با ستاد انتخابات مواردی که باید رعایت شود و مکلف به آن بودیم، انجام شده است.

 

دکتر رشیدی نژاد به بازدید کادر بهداشت از همه شعب اخذ رأی و پیش بینی ناظر بهداشتی در هر شعبه اشاره و بیان کرد: مردم با خیال راحت مراجعه کنند زیرا فضاهای فیزیکی اخذ رأی و همه وسایل آن با مشارکت خوب سپاه و بسیج ضدعفونی شده است.

 

وی با توصیه به استفاده از قلم شخصی برای نوشتن رأی و لزوم استفاده از ماسک و شتسشوی دست ها قبل و بعد از رأی گیری، اظهار کرد: همه این توصیه ها برای آن است تا تهدیدی برای سلامت افراد به وجود نیاید.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تجربه ۱۶ ماهه کادر درمان گرچه تجربه ای گران {پر هزینه} بود اما تجربه خوب و قابل استفاده ای هم هست؛ افزود: سه تاچهار پیک را پشت سر گذاشتیم و در هر زمان و مکان که پروتکل ها اجرا شده متعاقب آن بحران و یا شیوع بیماری و افزایش بروز ندیدیم.

 

وی برگزاری آزمون های مختلف، کنکور، سالگرد شهید سلیمانی و... را مصادیقی از برنامه های مهم اما با رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان و بیان کرد: در این موارد، مسئله ای از نظر کرونا ایجاد نشد.

 

رشیدی نژاد از پیش بینی قوی ترین پروتکل های بهداشتی برای انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد و افزود: زیرا پای مسئله ملی و حق مسلم و وظیفه قانونی و شرعی و سرنوشت ممکلت در میان است و به جهت اقتدار کشور و خنثی سازی {اهداف} بدخواهان و عوامل بیگانه حضور در انتخابات لازم است.

 

وی در پایان به صراحت اعلام کرد: همه شرایط برای انتخابات امن و ایمن فراهم شده و  مردم از حیث کرونا نگرانی نداشته باشند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۲۸ خرداد رعایت پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی برای انتخابات رشیدی نژاد پروتکل ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک

به گزارش جام جم انلاین،رییس ستاد انتخابات فارس گفت : دور دوم انتخابات در استان برای تعیین سه کرسی باقیمانده مجلس شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اسماعیل قزل سفلی افزود: آموزش‌های لازم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخابات هم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای  به مردم داده می شود.
به گفته او : در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد هم انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.
قزل سفلی افزود: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و یا دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.
قزل سفلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵ هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.
او گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی ۲۰ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند و همچنین یک مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده است که طی سه روز بازپخش می‌شود.
قزل سفلی افزود: سه مناظره ۹۰ دقیقه‌ای هم در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.
در دور دوم انتخابات در این دو حوزه انتخابیه ۱۵ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها