Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای نخستین بار از رسانه ملی، پخش زنده آخرین اخبار انتخابات با مترجم ناشنوایان از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

به گزارش برنا، برای نخستین بار از رسانه ملی، آخرین اخبار انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد از ساعت ۷ صبح و تصاویر حضور مقام معظم رهبری پای صندوق ۱۱۰ ‌و حضور مردم فهیم ایران اسلامی در پای صندوق رای با مترجم  ناشنوایان به صورت زنده پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه سلامت در ارتباط زنده با ستاد انتخابات در وزارت کشور  ، آخرین اخبار و اطلاعیه ها و وضعیت مراکز اخذ رای در سراسر ایران اسلامی و همچنین حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، مسئولان و شخصیت های سیاسی کشور در پای صندوق رای را لحظه به لحظه با مترجم ناشنوایان اطلاع رسانی می کند.

برنامه "مثبت سلامت" از ساعت ۷ صبح روز جمعه و از آغازین دقایق شروع انتخابات، مناسب سازی تصاویر شگفتی ساز و حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوق رای در انتخابات ۱۴۰۰ را برای جامعه ناشنوایان  با مترجم ناشنوایان به صورت زنده به تصویر خواهد کشید.

برنامه "زنده کشیک"  سلامت نیز چهره کاملا انتخاباتی به خودش خواهد گرفت.  این برنامه موضوع انتخاب اصلح را با حضور کارشناسان حوزه سلامت  بررسی می کند.

این برنامه زنده که فقط جمعه ها پخش می شود در روز جمعه ۲۸ خرداد در دو بخش ساعت ۱۶ الی ۱۷ و ساعت ۲۱ الی ۲۲ پخش خواهد شد .

سخنان مهم مقام معظم رهبری در باره انتخابات ۱۴۰۰ (جمعه ۲۸ خرداد) نیز با مترجم  ناشنوایان برای نخستین بار ساعت ۱۳:۱۵  دقیقه از شبکه سلامت بازپخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه انتخابات مقام معظم رهبری ایران اسلامی سلامت ایران جامعه انتخابات رسانه ملی ناشنوایان صندوق رای شبکه سلامت شبکه سلامت سیما مترجم ناشنوایان آخرین اخبار پخش می شود پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و ذوب آهن امروز _جمعه بیست و چهارم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۵۰ با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و ذوب آهن

لیگ برتر ایران (سپاهان - ذوب آهن) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آتن، شبکه ورزش

کد خبر 745395

دیگر خبرها

  • پخش زنده کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس جمعه ۳۱‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۳۱ ‌فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین