Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:07:48 GMT

اجرای زیبای سرود ما خسته نمی شویم در میدان امام خمینی (ره) همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۸۶۵

اجرای زیبای سرود ما خسته نمی شویم در میدان امام خمینی (ره) همدان

‍‍‍‍‍‍

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروه سرود نورالهدی در همدان با هدف ایجاد شور و نشاط و همینطور تبیین مفاهیم ملی و دینی برای حفاظت از انقلاب اسلامی به اجرا پرداخت.

کد خبر 5237448.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری اردبیل چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

آیین واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آئین واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛ در این مراسم که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، بیش از ۳۳۰۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۳۱ استان کشور واگذار شد.

در استان کرمانشاه هم در مراسمی که در روستای کاشنبه برگزار شد، ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه واگذار شد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه هم اکنون ۱۰۰ واحد مسکونی دیگر را نیز در دست احداث دارد که مقرر شده تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.

کد خبر 744904

دیگر خبرها

  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد
  • اجرای گروه سرود «وصال یار رشت» در یادواره سردار شهید زاهدی
  • اجتماع مردم همدان در حمایت از سپاه پاسداران در میدان امام(ره)
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی
  • انتخاب با شماست؛ می‌خواهید هیتلر باشید یا ماندلا