Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، سازمان بسیج رسانه استان بوشهر و انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه استان بوشهر با صدور پیامی مشترک، از آحاد مردم این استان برای حضوری حداکثری در پای صندوق های اخذ رای دعوت به عمل آوردند.
به گزارش جنوب نیوز، در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، سازمان بسیج رسانه استان بوشهر و انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه استان بوشهر با صدور پیامی مشترک، از آحاد مردم این استان برای حضوری حداکثری در پای صندوق های اخذ رای دعوت به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پبام که نسخه ای از آن به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شده، آمده است:

مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را به مثابه پیاده سازی مردم سالاری دینی در زیر پرچم توحید و دین بیان فرموده که نقش تک تک مردم در انتخاب سرنوشت خود را مورد تاکید قرار داده اند.

اکنون و در حالی که شاهد یک ماه جنب و جوش و ایجاد فضای انتخاباتی پر نشاط در سطح کشور و استان عزیزمان بوشهر هستیم ،  ایران اسلامی می رود که یک بار دیگر با اجرای انتخاباتی پرشور ، صحنه هایی از خداباوری، مردم باوری و خودباوری عمیق مردم را در  یک مسئله‌ تعیین کننده و تجدید حیات دهنده برای حرکت کشور به سوی توسعه پایدار رقم زند.

این در شرایطی است که به مانند همه انتخابات گذشته، شاهد سم پاشی ها و نفرت پراکنی های وسیعی از سوی شیطان بزرگ ، امریکای جهان خوار و کشورهای غربی از طریق شانتاژ رسانه ای هستیم تا با مایوس کردن مردم زمینه کاهش حضور در پای صندوق های اخذ رای را فراهم سازند.

البته که با حضور حداکثری مردم همچنان که در گذشته شاهد آن بودیم این توطئه نیز نقش بر آب خواهد شد تا نشان دهند که انتخابات ریاست جمهوری در ایران، مظهر آزادی و قدرت انتخاب و رشد ملت ایران می باشد.

آن چیز که در وهله اول حائز اهمیت می باشد مشارکت گسترده در انتخابات است که صرف نظر از این که کدام فرد مورد اقبال عمومی قرار می گیرد، برنده واقعی این انتخابات مردم هستند که بار دیگر با حضور خودشان ، به کلیت نظام رای مثبت می دهند.

نکته ای که نباید از آن غفلت کرد انتخاب یک فرد اصلح برای آینده کشور در منصب ریاست جمهوری است که فارغ از جناح بندی ها و وابستگی به جریان های سیاسی مرسوم، بتواند با حفظ منافع ملی کشور ، به دنبال رفع دغدغه ها و نگرانی های مردم در عرصه های مختلف نیز تلاش کند.
سازمان بسیج رسانه و انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه استان بوشهر، از همه هم استانی های عزیز و گرامی دعوت به عمل می آورد که با حضور گسترده خود، ضمن انتخاب رئیس جمهوری مقتدر و شجاع که دارای شاخص های مدنظر مقام معظم رهبری است، مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی بزنند که فکر می کنند با تبلیغات مسموم و دروغین خود می توانند بر اراده مردم کشورمان برای پاسداشت از انقلاب اسلامی تاثیر منفی بگذارند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: انجمن روزنامه نگاران مسلمان انتخابات ریاست جمهوری سازمان بسیج رسانه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد

۱۵ نفر در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند که در بین آنها نامی از سرپرست فعلی این فدراسیون دیده نمی‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهلت ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج که از روز 15 فروردین ما آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش

 

در طول این 10 روز کاری، 15 نفر اقدام به نام‌نویسی کردند که در بین آنها نام شادی پریدر سرپرست فدراسیون دیده نمی‌شود. این در حالی بود که پریدر روز گذشته استعفا کرده بود تا بتواند ثبت‌نام کند، اما پس از صحبت با وزیر ورزش از این کار خودداری کرد.

کاظم دستگردی سرپرست دبیری و و دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: تا روز قبل فقط سه نفر ثبت‌نام کرده بودند، اما پس از آنکه مشخص شد پریدر ثبت‌نام نمی‌کند، 12 نفر امروز به فدراسیون مراجعه کردند. البته با توجه به اینکه مدارک برخی از این افراد کامل نیست، فعلاً اسامی نفرات ثبت‌نام کننده را اعلام نمی‌کنیم و این کار روز شنبه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند