Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیسی پنجشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در انتخابات روز جمعه ۲۸ خردادماه توضیحاتی ارائه کرد.

وی در آغاز از فعالیت های وزارت کشور تشکر کرد و گفت: همان طور که می‌دانید روند انتخابات فقط در همان روز نیست و جلسات بسیاری را برای تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با بیان اینکه فرایند ثبت نام انتخابات به خوبی انجام و پروتکل‌های بهداشتی توسط وزارت کشور انجام شد، افزود: جلسات متعددی را برگزار و دستورالعمل‌های سخت گیرانه‌ای را تدوین کردیم تا مردم با خیال راحت حضور پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روند کلی بیماری کرونا در کشور نزولی است مگر در برخی مناطق جنوبی کشور که روند هنوز صعودی است، گفت: در شرایط کنونی مردم دغدغه حضور پای صندوق های رای را نداشته باشند و مطلع باشند که دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های رای گیری رعایت شده تا مردم بتوانند با خیال راحت برای رای گیری حضور پیدا کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: مردم به هیچ وجه نگران نباشند چرا که شعبه‌ها افزایش پیداکرده و مسئولان شعب برای رعایت اصول بهداشتی کاملا آموزش دیده اند و به نحوی برنامه ریزی شده که در پای صندوق‌های رای گیری مگر در فضاهای سر باز صف تشکیل نشود.

او ادامه داد: همچنین تلاش شده است تا با حذف فرایند ثبت اثر انگشت، مدت زمان حضور افراد در حوزه‌های رای گیری کاهش پیداکند.

رئیسی در پایان از همه مردم خواست تا همراه خود وسایل شخصی مانند خودکار و ماسک داشته باشند و به محض پایان کار خود از شعب و حوزه‌ها خارج شوند.

کد خبر 608311 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم كرونا در ايران رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران در جلسه انتخابات شهرستان تهران گفت: ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در نظر گرفته شده است. 

 حامد شایان افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت آماده انتقال است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: با توجه به برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب رای گیری بر بستر شبکه فیبر نوری ضروری است. 

حامد شایان همچنین تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هرچه بهتر دکل‌های مخابراتی برای پوشش دهی مناسب خدمات به شعب رای گیری را خواستار شد.

۳۲ داوطلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران