Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای مردم شریف استان را همگام با مردم ایران اسلامی برای شرکت درسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا دعوت کردند.

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یک امر نهادینه، آرمان حضرت امام خمینی (ره) و جزو تاکیدات و منویات همیشگی رهبر معظم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️بیانیه اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 

متن بیانیه اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در خصوص شرکت در انتخابات ۲۸خرداد ماه ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن رحیم

بار دیگر در خردادی دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است. روز تجلی حضور مردم نزدیک است. در دهه‌ی چهارم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ایران به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشت کشور، شرکت در انتخابات است و این راه از صندوق‌های رای تعیین می‌شود. مردم با بصیرت می‌دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می‌کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند. اما مردم آگاه و همیشه در صحنه توطئه دشمنان را خوب می‌شناسند و با حضوری گسترده ضمن انتخاب اصلح، معنای حکومت مردم سالار را، چون همیشه برای جهانیان بازگو می‌نمایند.

حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، پاسخی شایسته به جانفشانی رزمندگان اسلام به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در عرصه میدان و دیپلماسی و شهدای مدافع سلامت در بحران بیماری کرونا است تا بازتاب ندای حق خواهان و مظلومان جهانی و پاسداشت رشادت‌های ایثارگرانه شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع سلامت باشد.

بی شک حضور و مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات نشانگر آگاهی و عشق است. عشق باوری قوی به ایران و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و شهدا که از ابتدا با شکل گیری انقلاب ۵۷ تا کنون همیشه همراه ما بوده است و همان گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: این وظیفه‌ای الهی است وظیفه‌ای ملی و انسانی است که ما باید به آن عمل کنیم و همه باید در انتخابات شرکت کنیم؛ و همچنین مقام معظم رهبری انتخابات را از مهم‌ترین مظاهر مردم سالاری دینی می‌نامند و می‌فرمایند: انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی است؛ مؤثرترین وسیله برای این است که هر فردی بتواند آرمان‌ها و خواست‌ها و مطلوب خود را در قالب اجرایی قرار دهد و آن را به تحقق نزدیک کند.

ملت بزرگ ایران دراین عرصه مهم و آزمون خطیر مانند دیگرعرصه‌ها با حضور و شوری مثال زدنی، برگ زرینی دیگر در تاریخ افتخارات این انقلاب رقم خواهند زد.

ما کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های رأی به عنوان وظیفه‌ای شرعی و اجتماعی حضور پیدا خواهیم کرد که با این اقدام بر تداوم شکوفایی و تعالی ایران عزیزمان بی افزایم و چشم بدخواهان را از این آب و خاک که میراث خون شهدا و عاشقان وطن است دورخواهیم ساخت. هر یک از ما در خواست داریم از برادران و خواهران استانمان که با اتحاد و همدلی با حضور در انتخابات بیت خود را با مقام معظم رهبری دامت برکاته مجدداً به رخ دشمنان و بدخواهان کشور بکشیم.

وعده‌ی دیدار ما، روز جمعه، ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پای صندوق‌های رای کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

 در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل‌زده توزیع شد.

 محمدترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به‌صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تأکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل‌زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

 همچنین به‌صورت مستمر آب‌معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب‌معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

 گفتنی است وسایل موردنیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

 ترکمانه تأکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک‌رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران