Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – در ادامه دور گروهی یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی هلند و اتریش از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته (پنجشنبه) در ورزشگاه یوهان کرایوف آرِنا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی دو بر صفر لاله‌های نارنجی به اتمام رسید تا شاگردان فرانک دی‌بوئر با ثبت دومین بردشان صعود خود به دور یک هشتم نهایی را قطعی کنند و در سوی مقابل اتریش با همان اندوخته سه امتیازی از بازی نخست مقابل مقدونیه باید برای مسجل کردن صعودش، در بازی آخر از اوکراین امتیاز بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرانک دی‌بوئر سرمربی تیم ملی هلند و فرانکو فودا سرمربی تیم ملی اتریش ترکیب تیم‌های خود را برای این دیدار به شرح زیر اعلام کردند:

هلند:  مارتن استکلنبرگ، ماتیس دلیخت، استفان دفرای، جورجینیو واینالدوم، ممفیس دپای، پاتریک فن آنهولت، مارتن درون، دالی بلیند، ووت وگهورست، فرنکی دیونگ و دنزل دامفرایز

اتریش:  دانیل باخمن، آندریاس اولمر، الکساندر دراگوویچ، مارتین هینترگر، دیوید آلابا، مارسل سابیتزر، میشائیل گریگوریچ، کریستوف بائومگارتنر، کنراد لایمر، ژاور شالگر و استفان لاینر

قضاوت این دیدار برعهده اورل گرینفلد از رژیم غاصب اسرائیل بود. بازی بسیار حساس آغاز شد و دو تیم باتوجه به پیروزی در بازی نخست خود در اندیشه کسب برد دیگری بودند تا صعود خود به دور حذفی را قطعی کنند. هلند به لطف حضور ستاره‌های پرشمارش در خط حمله توانست در دقیقه  ۱۰ با خطای داوید آلابا روی دومفرایز صاحب یک ضربه پنالتی شود و ممفیس دپای بود که با شوتی دقیقه لاله‌های نارنجی را یک بر صفر پیش انداخت. دپای در دقیقه ۴۰ نیر یک موقعیت صد در صد را از دست داد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود هلند به پایان برسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در نیمه دوم اتریشی‌ها بای را بهتر آغاز کردند، اما هلند رفته رفته نبض بازی را در درست گرفت و در دقیقه ۶۷ و روی غفلت مدافعان اتریش، دومفرایز شب درخشان خود را تکمیل کرد و این بازیکن موفق شد گل دوم هلند را روی پاس مارلن به ثمر برساند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در پایان این بازی دنزل دومفرایز، که گل دوم هلند را به ثمر رساند و روی گل اول از آلابا پنالتی گرفت، جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

در دیگر بازی و از گروه C تیم ملی اوکراین ۲ بر یک مقابل مقدونیه شمالی به پیروزی رسید و در دیگر دیدار گروه B تیم ملی بلژیک با همین نتیجه دانمارک را از پیش رو برداشت. بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| صعود بلژیک به دور حذفی با شکست وایکینگ‌ها/ دانمارک در یک قدمی حذف از جام + فیلم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی هلند تیم ملی اتریش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که تاد بولی مالکیت این باشگاه لندنی را برعهده گرفت، وضعیت چلسی به خوبی پیش نرفته است؛ نه روی چمن و نه بیرون از زمین. و رومئو لاویا آخرین مورد در فهرست طولانی این نمونه‌هاست.

این بازیکن بلژیکی که در تابستان با مبلغ 62 میلیون یورو از ساوتهمپتون به خدمت گرفته شد، در این فصل تنها 32 دقیقه بازی کرد و تا شروع فصل 25-2024 بیشتر از این بازی نخواهد کرد.

چلسی در وبسایت خود نوشت: "ارزیابی‌های پزشکی اخیر تایید کرده لاویا که در ماه دسامبر مقابل کریستال پالاس از ناحیه ران آسیب دید، دیگر در این فصل بازی نخواهد کرد."

این خبر ناراحت کننده‌ای بود که روند پیشرفت دوران حرفه‌ای یکی از آینده‌دارترین هافبک‌های لیگ را دگرگون کرده است. لاویا علی‌رغم این ناکامی، یک فصل عالی را در ساوتهمپتون پشت سر گذاشته بود و به تیم ملی بلژیک هم دعوت شد.

با این حال، چلسی برای شکست دادن لیورپول و یورگن کلوپ رقم قابل توجهی را به تو پرداخت کرد اما تا اینجای کار برای او خوب پیش نرفته است. این بازیکن که سابقه حضور در تیم جوانان منچسترسیتی را دارد، 32 دقیقه مقابل کریستال پالاس در پیروزی 2-1 چلسی بازی کرد و تا ماه دسامبر از میادین دور بود. و سپس او دوباره مصدوم شد... به همین دلیل این‌بار تایید شد که تا پایان فصل دیگر بازی نخواهد کرد.

این یک اتفاق ناراحت کننده برای بازیکن و باشگاه است که انتقال او به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکرد. از جمله خود این فوتبالیست که پس از اطلاع از مدت زمان دوری تا پایان فصل در اینستاگرام بیانیه‌ای منتشر کرد: "سلام به خانواده چلسی، همانطور که می‌دانید، و با وجود تلاش‌های بی‌شمارم، بقیه فصل را از دست خواهم داد. این فصل ناامید کننده‌ای برای من بود که نتوانستم به هم تیمی‌هایم کمک کنم. من این تیم، این نشان و حضور در زمین را بیش از هر چیز دوست دارم. باور کنید هر روز تمام تلاشم را کردم تا برگردم. از محبت، حمایت و انتقاد شما متشکرم، زیرا همه آن‌ها روی من تأثیر مثبت می‌گذارند. نمی‌توانم برای بازگشت صبر کنم تا لحظات خاص زیادی را با هم به اشتراک بگذاریم. به زودی شما را می‌بینم."

دیگر خبرها

  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس