Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان آتزوری در بازی مقابل ولز استراحت می کند و در کمپ ایتالیا این خوش بینی وجود دارد که او به مرحله حذفی رقابت ها برسد. 

جورجو کیه لینی در دیدار ایتالیا مقابل سوئیس در نیمه اول به دلیل مصدومیت جای خود را به فرانچسکو آچربی داد. 

به گزارش اسکای ایتالیا در اردوی ایتالیا پزشکان در تلاش هستند تا هر طور شده کاپیتان جورجو کیه لینی را به مرحله حذفی رقابت ها برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی پزشکان ایتالیا به کادر فنی اعلام شده که خوش بین هستند و مصدومیت کیه لینی جدی نیست. او باید در بازی مقابل ولز که البته اهمیت چندانی به خاطر صعود ایتالیا ندارد، استراحت کند. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟