Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:00:56 GMT

حماسه شکوه آفرین مردم همدان با مشارکت حداکثری

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۹۳۶

حماسه شکوه آفرین مردم همدان با مشارکت حداکثری

‍‍‍‍‍‍

دریافت 7 MB

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفت و گو خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با شروع انتخابات در کل استان دعای ندبه باهدف استغاثه جمعی به محضر امام زمان عج اتفاق خواهد افتاد و از همان مکان پس از پایان دعای ندبه اعضای شبکه تبلیغی به پای صندوقهای رأی حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم فردا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ شاهد حضور بسیار حماسی و گسترده دشمن شکن ملت ایران در پای صندوقهای رأی باشیم، افزود: امسال به همت شبکه تبلیغی استان در مساجد و بقاع متبرکه و هیأت حسینی، تکایا و حسینیه‌ها برنامه‌ای ترتیب داده شده است که در کل استان و بخش قابل توجه‌ای در استان با برنامه ریزی های که صورت گرفته است دعای ندبه جامعه اسلامی در کنار هم قرائت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: این استغاثه جمعی به محضر امام عصر عج اولاً ایجاد برکت و نزول رحمت الهی که قطعاً تحول دل‌های مؤمنین را به سمت حضور و مشارکت حداکثری به دنبال خواهد داشت و عطر معنوی در فضای جامعه طنین انداز خواهد شد.

وی تاکید کرد: جامعه ایمانی و اهل استغاثه ما به درگاه امام عصر عج رأی خود را در پیوند با مأموریت خود جهت بستر سازی برای ظهور امام عصر عج تعریف خواهند کرد و هرکس رأی را به صندوق خواهد انداخت نیت می‌کند که این رأی من در مسیر تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی می‌باشد واین خود معنی مقدمات ظهور امام عصر را ایجاد می‌کند.

نظیری در پایان گفت: با این عمل یک رأی در افق تاریخ ارزش پیدا می‌کند و امیدوارم مردم در فضای اسلامی با هر عرق ملی و مذهبی یا هر عرقی به خاک و وطن که دارند خود را از این فیض عظیم به درازای تاریخ برای خود نام ونشانی ثبت نماید و سعی نمائیم این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهیم.

کد خبر 5237453

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان بوشهر عکس استانها آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری اردبیل چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز امام عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه در این مراسم گفت: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش را حمایت کردند و زیر چتر حمایتی خود قرار دادند، تا نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی افزود: امروز ارتش بر خود می‌بالد که زیر چتر ولایت روی پای خود می‌ایستد و در آسمان و زمین حضور دارد و اینها فقط گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

او همچنین گفت: ارتش هم اکنون در اوج قدرت قرار دارد و در حفاظت از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب نشینی نکرده است و پا به پای نیرو‌های مسلح وعده‌های صادق را محقق می‌سازد.

فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه تاکید کرد: به دوستان و دشمنان خود اعلام می‌کنیم که ارتش نه برای حمله بلکه برای صلح در جهان حضور دارد و البته به دشمن در خانه خودش پاسخ می‌دهیم و این نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان هم با اشاره به اینکه فرزندان ایران در عرصه‌های مختلف دلبستگی و وابستگی خود را به مکتب و ارزش‌ها و سرزمینمان نشان دادند گفت: در آغازین روز‌های انقلاب از فرصتی که ایجاد شده بود و دشمن قصد داشت که این نیروی دلسوز را از درون متلاشی کند که امام خمینی (ره) با دوراندیشی و درایتمندی، روح و هویت جدیدی به ارتش داد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: امروز نیروی قدرتمند ارتش در کنار دیگر نیروها، نظم و امنیت را هم در داخل و هم در بیرون از مرز‌ها تامین کردند.

او همچنین گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس، پس از ۷ ماه ددمنشی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بیگناه، خواری و ذلت را به اوج رساند و به مرکز دیپلماسی ما حمله کرد، که به دستور رهبر معظم انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیرو‌های مسلح در یک دفاع مشروع، پاسخ دندان شکنی به دشمن صهیونیستی دادند.

استاندار همدان افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و در آرمان‌های خود تعارفی با کسی ندارد و در وعده صادق نیرو‌های ما وارد عمل شدند و صد‌ها موشک و پهپاد به سمت دشمن پرتاب کردند.

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • راهپیمایی مردم یزد در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • راهپیمایی حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان