Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین دی بروین پس از پایان بازی بلژیک برابر دانمارک که با برد ۲-۱ شیاطین و صعود بلژیک به مرحله بعدی این رقابت ها خاتمه یافت، گفت که به دلیل احترامی که پس از اتفاقی که برای کریستین اریکسن افتاد برای تماشاچیان دانمارکی قائل است، بعد از گلزنی خوشحالی نکرده است.

بازیکنان و تماشاچیان حاضر در استادیوم پارکن کپنهاگ در دقیقه ۱۰ این مسابقه به مدت یک دقیقه به تشویق کریستین اریکسن، ستاره دانمارک، گه پس از ایست قلبی در نخستین بازی دانمارک در یورو ۲۰۲۰، هنوز هم در بیمارستان بستری است پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنرهایی در حمایت از ستاره دانمارک روی سکوها افراشته شده بود و بسیاری پیراهن شماره ۱۰ این بازیکن را بالا گرفته بودند.

دی بروین که همچنان در حال بهبودی از مصدومیت سختی است که از ناحیه صورت در فینال چمپیونزلیگ نصیبش شد، در بازی امشب برای نخستین بار در یورو ۲۰۲۰ به میدان رفت و توانست پاس گل تورگان هازارد را بدهد و خودش نیز در دقیقه ۷۰ بازی گل پیروزی بلژیک را به ثمر برساند.

دی بروین پس از پایان مسابقه گفت: “سرمربی من را به زمین فرستاد و از من خواست تا فضا ایجاد کنم. من گل زدم! اما نمی خواستم که پس از گل خوشحالی کنم. برای هواداران دانمارک احترام زیادی قائل هستم.”

پیروزی ۲-۱ برابر دانمارک دومین پیروزی بلژیکی ها در یورو ۲۰۲۰ بود و باعث شد تا آنها پس از ایتالیا دومین تیمی باشند که به مرحله بعد این رقابت ها صعود می کنند.

دی بروین افزود: “می توانیم از این نتیجه خوشحال باشیم. می دانستیم که دقایق سختی برابر دانمارک و برابر تماشاگران خواهیم داشت، مخصوصا با توجه به اتفاقاتی که افتاده است.”

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ یورو 2020 دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 مادریدی‌ها خاتمه یافت. رئالی‌ها پس از دو بار عقب افتادن از بارسلونا، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام فاتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل شدند. بلینگام مثل دیدار رفت با بارسلونا، بار دیگر در آخرین ثانیه‌ها درخشید و قهرمان رئال مادرید لقب گرفت.

پس از پایان ال‌کلاسیکو و پیروزی دراماتیک رئال مادرید، جود بلینگام در واکنش به سوت‌ها و توهین‌های هوداران بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو، آن‌ها را به سکوت دعوت کرد. این حرکت ستاره انگلیسی جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و برخی از طرفداران و صفحات هواداری بارسا به انتقاد از اقدام او پرداخته‌اند.

این شادی در حالی صورت گرفت که قبل از جود رائول و رونالدو نیز سابقه دعوت هواداران بارسلونا به سکوت را در کارنامه خود داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898370

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی