Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:33:58 GMT

پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در غرب غزه سرنگون شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۹۶۴

پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در غرب غزه سرنگون شد

به گزارش ایرنا از شبکه فلسطینی "الاقصی" این پهپاد در غرب شهر غزه سرنگون شده است.

خبر سرنگونی این پهپاد که به نوع و زمان دقیق سرنگونی آن اشاره نشده، پس از آن منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی پنجشنبه‌شب ابتدا دو فروند موشک به سمت یکی از اماکن متعلق به گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، در شهرک «بیت لاهیا» شلیک کرد و جنگنده‌های رژیم در ادامه این منطقه را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی پس از آن نیز جنگنده‌های اسرائیلی منطقه‌ای در نزدیکی خان‌یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

"آویخای ادرعی" سخنگوی عربی زبان رژیم صهیونیستی با تأیید حملات این رژیم به نوار غزه مدعی شد که جنگنده‌های اسرائیلی اخیرا پایگاه پرتاب موشک و مراکز نظامی متعلق به حماس در نوار غزه را بمباران کرده‌اند.

در همین حال شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش صهیونیست‌ها در حال ارزیابی شرایط است و انواع سناریوها درخصوص نوار غزه است.

با این اقدام صهیونیست‌ها، آنها عملا توافق آتش بس با گروه‌های مقاومت فلسطین را نقض کرده‌اند.

۱۲ روز پس از حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی، این رژیم نتوانست به اهداف خود برسد و با توجه به حملات بی سابقه موشکی گروه‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی این رژیم مجبور به قبول آتش‌بس شد.

برچسب‌ها نوار غزه رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی نوار غزه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که یک پهپاد «اسکای لارک ۲» به شماره ۷۷۳ را در آسمان بیت حانون در شمال نوار غزه سرنگون کرده است.

این خبر در حالی است که جبالیا، بیت حانون و بیت لاهیا در شمال نوار غزه امروز هم حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در اطراف بیمارستان شفا در غزه دست‌کم ۳۰ فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

رزمندگان مقاومت نیز مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آنها را در اطراف بیمارستان شفا هدف حمله خمپاره‌ای و موشک ‌های هدایت شونده قرار دادند.

کد خبر 6062895

دیگر خبرها

  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس
  • روز ۱۷۳ طوفان‌الاقصی|یورش به بیمارستان ناصر
  • حمله جنگنده‌های صهیونیست به شرق لبنان
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها در «بیت حانون»
  • سرنگونی پهپاد اشغالگران به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه