Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیمهای ملی فوتبال هلند و اتریش در گروه C یورو 2020، به میزبانی ورزشگاه یوهان کرایف و با نتیجه 2 بر صفر به سود لاله های نارنجی به اتمام رسید بازیکنان دو تیم به تفسیر این رقابت پرداختند.

* دیوید آلابا مدافع تیم ملی اتریش عنوان کرد: "من به تیممان افتخار می کنم. ما بایستی به خودمان افتخار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما به خوبی آنچه می بایست باشیم، نبودیم. من هم مسئولیت پنالتی را بر عهده می گیرم چرا که ضربه جدی به ما ضربه زد."

* آندرئاس اولمر مدافع دیگر تیم ملی اتریش هم گفت: "ما هم اکنون همه چیز را از دست نداده ایم. ما هنوز یک بازی دیگر داریم. اشتباهات صورت می گیرد اما ما نشان دادیم که می خواهیم رو به جلو حرکت کنیم. البته امروز در رسیدن به هدفمان موفق نبودیم اما نیازی نیست که خجالت بکشیم."

* دنزل دامفریز مدافع تیم ملی هلند که بهترین بازیکن میدان نیز شد، اظهار داشت: "تلاش می کنم با نفوذ و جلو رفتن، فضاهای خالی را پر کنم. تاکنون هم پنج گل زیبا به ثمر رسانده ایم."

وی درباره دیپی گفت: "ممفیس بازیکن بزرگی است. ما در تمام این بازی، کیفیت او را دیدیم. ما به او افتخار می کنیم و وقتی او را داریم، از هیچ چیزی نگران نیستیم."

* ماتیچ دلیت مدافع تیم ملی هلند عنوان کرد: "پس از دو هفته بازی نکردن، فکر می کنم همه چیز خوب پیش رفت. ما به خوبی دفاع تیمی می کنیم که این کارها را برای مدافعی مانند من راحت می کند. من فکر می کنم همه دارای انگیزه و اشتیاق قابل توجهی برای کار تیمی و همکاری هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی هلند تیم ملی اتریش دیوید آلابا پیروزی هلند برابر اتریش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد

به گزارش ورزش سه، در پوستر پیش بازی باشگاه مس برای این مسابقه تصویر سعید واسعی دیده می‌شود، ستاره سال‌های نه چندان دور پیکان که نیم فصل اول در فولاد روزهای خوبی را تجربه نکرد و با امید بازگشت به روزهای اوج راهی مس شد تا زیر نظر محرم نویدکیا کار کند.

واسعی که از ستاره‌های موفق مس در دو بازی اخیر مقابل استقلال و پیکان بوده، انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با فولاد دارد و به نظر می‌رسد به همین دلیل به عنوان سوژه پوستر “نکست مچ” مسی‌ها در آستانه این مسابقه حساس انتخاب شده است.

مس در حال حاضر رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داده و این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد رتبه خود در جدول را تک رقمی کند.

دیگر خبرها

  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر/ روایت ماجرا از زبان پسرش+ تصویر دلخراش زن در بیمارستان
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد