Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند با ابراز خرسندی از پیروزی دوباره و صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، روزهای خوبی را برای بال این تیم پیش‌بینی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک دی‌بوئر سرمربی تیم ملی هلند پس از کسب دومین پیروزی متوالی در مرحله گروهی یورو 2020 و صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها گفت: تیمی که پا به یک تورنمنت می‌گذارد باید هر بازی را بهتر از بازی قبل انجام دهد به خصوص تیمی که در آن اتحاد و یکپارچگی احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد تیم ما این احساس وجود دارد که سیستم بازی‌مان هم بازی به بازی بهتر می‌شود و اعتماد و تکیه تیم به برنامه بازی‌ای که دارد نتیجه می‌گیرد. ما با هم صحبت کردیم درباره اینکه چطور می‌توانیم پیشرفت کنیم. گفتیم که تا الان همه چیز عالی پیش رفته است اما می‌توانست بهتر هم بشود. این شیوه‌ای است که شما باید در یک تورنمنت پیشرفت کنید و این اتحادی که تیم ما الان دارد بسیار مهم است.

دی‌‌بوئر در ادامه به تمجید از ستاره تیمش ممفیس دپای پرداخت که یکی از بهترین بازیکنان هلند در هر دوی بازی لاله‌های نارنجی در یورو 2020 بوده است.

وی افزود: ممفیس یکی از بازیکنانی است که در طول تورنمنت می‌تواند پیشرفت کند. در بازی‌های پیش آینده که رقابت‌ خیلی مهمتر خواهد شد، او می‌تواند مرد سرنوشت‌ساز میدان باشد. من اطمینان دارم که او این کار را انجام می‌دهد. او پنالتی گرفت و در صحنه گل هم تأثیرگذار بود. اما او خودش هم می‌داند که در این تورنمنت هنوز جای پیشرفت دارد. او می‌تواند کیفیتش را در مراحل پایانی این تورنمنت نشان دهد.

یورو 2020| صعود هلند به مرحله یک هشتم نهایی با غلبه بر اتریش

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی هلند یورو 2020 تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی امشب در دومین بازی نوروزی خود که در مرحله انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود، مهمان ترکمنستان است. دیداری که شاید روی کاغذ برای تیم ملی سخت نباشد ولی به طور حتم قلعه‌نویی از همه ستاره‌های خود در این دیدار استفاده خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس و تیم ملی در بازی قبلی مقابل ترکمنستان موفق شد کلین‌شیت کرده و آمار خوب خودش در تیم ملی را بهتر کند.

بیرانوند در مجموع ۲۸ بازی در بازی‌های انتخابی جام جهانی درون دروازه تیم ملی انجام داده که در ۲۱ بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شد. بیرانوند در این بازی‌ها تنها ۱۰ گل دریافت کرده و امشب می‌تواند دوباره با ثبت یک کلین‌شیت دیگر، آمار بهتری از خود ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • پلی‌آف یورو: صعود لهستان، اوکراین و گولسیانی!
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • خلاصه بازی آلمان 2-1 هلند (دوستانه ملی 2024)
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • اندرسون: زمین‌های ازبکستان بسیار بهتر از ایران هستند