Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ائمه جمعه شهرهای گناوه، دیلم، بندر ریگ، امام حسن در شمال استان بوشهر در نشست مشترک با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور گسترده و پرشور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد دعوت کردند.

در بیانیه‌ای که به صورت مشترک از سوی ائمه جمعه شمال استان صادر شده است آمده است: برگزاری انتخابات در هر کشور تجلی مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است و ما در آستانه رقم خوردن برگ زرین دیگری از افتخارات ملت ولایتمدار ایران اسلامی و خلق حماسه‌ای سرنوشت‌ساز برای کشورمان قرار داریم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: قطعاً سرنوشت کشور در برهه زمانی وابسته به عملی است که شما مردم ایران با حضور و رأی خود روز جمعه انجام خواهید داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه مشترک بیان شده است: بر کسی پوشیده نیست که باید در سایه مشارکت حداکثری و آرای هوشمندانه، فردی برای سکان داری ارشد اجرایی کشور انتخاب شود که بتواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق دولتی توانمند و رفع مشکلات معیشتی مردم نقش آفرین بوده و از اولویت‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی در مقطع حساس کنونی دفاع نماید.

در پایان این بیان آورده شده است: این‌جانبان ائمه جمعه شهرهای دیلم، گناوه، ریگ و امام حسن، از مردم عزیز و سربلند شمال استان دعوت می‌نمائیم همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های معمار فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رض)، و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی نموده و همگی با شرکت در انتخابات با آرمان‌های شهدای عزیز به ویژه سردار دل‌ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت و آرامش امروز مرهون خون آنهاست تجدید میثاق نمائیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابات 1400 انقلاب اسلامی ایران بندر ریگ دیلم گناوه شمال استان ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور و هیات همراه به استان سمنان از مردم دعئوت کرد در آیین‌های اسقبال از آیت الله رئیسی شرکت کنند.
مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح فردا در مسیر میدان امام به سمت مسجد امام سمنان و دیدار مردمی در شهرستان شاهرود ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
  • امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
  • عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده و اعجاب انگیز بود
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است